خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » لینک کانال سید مجید بنی فاطمه در تلگرام و بیوگرافی ایشان

لینک کانال سید مجید بنی فاطمه در تلگرام و بیوگرافی ایشان

امروز در سوبانت با معرفی لینک کانال سید مجید بنی فاطمه در تلگرام با گزیده ای از بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود پس با ما باشید همچنین میتوانید از پیج اینستاگرام حاج سید مجید بنی فاطمه نیز دیدن کنید .

از کودکی حدودا از سن ۷ سالگی علاقه به مداحی پیدا کردم وبه طور حرفه ای از سال ۷۱ شروع به خواندن کردم. یادم می آید در سال ۷۳ یا ۷۴ در تشیع جنازه شهدا با حاج سعید حدادیان آشنا شدم و اولین جلسه بزرگی که خواندم میلاد امام زمان (عج) پیش حاج سعید خواندم که آ قای کریمی هم حضور داشتند. و از سال ۷۳ با حاج سعید مانوس شدم و ایشان تاثیر بسزایی در پیشرفت من داشتند.

بیشترین تاثیر را چه کسی در مداحی شما داشته :

امیرالمومنین امام علی (ع) می فرمایند :هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده است. از همه بزرگوارانی که در خدمتشون بودم از همشون درس آموختم .ولی حاج سعید(حدادیان) بیشترین تاثیر را در من داشتند و تا به امروز به من محبت کرده اند. چون علاقه من به شعر و روضه زیاد بود خدمت آقای انسانی در صنف لباس فروشها زیاد می رسیدم و از نصایح ایشان استفاده می کردم. و در خدمت حاج منصور که حکم پدری به گردن همه ما دارندبوده ام و درست خواندن ما برگرفته از ایشان است. چند تن از همدوره هایتان : حسین هوشیار.سید محمد جوادی و ابوالفضل بختیاری بزرگترین عیب و حسن شما در مداحی : این سوال را مخاطبین من باید جواب دهند ولی به نظر دوستان و افکار عمومی حسنم پایه قرار دادن روضه در جلسه و عیبم هم انتظار زیاد از مستمع . استرس و حساسیت زیاد در جلسه است. آیا توانسته اید برای امام حسین (ع) کاری کنید : نه به اعتقاد من اگر تمام لحظات زندگیمان هم در رکاب ایشان باشیم بازهم به این خاندان بدهکاریم.

عوامل پیشرفت در مداحی :

اخلاص ، بی ریایی ، احترام به بزرگترها و تلاش زیاد فرق بین مداحی دیروز و امروز؟ در مداحی قدیم پایه روی شعرهای قوی و روضه خوانی بوده است. در مداحی امروز باید نو آوری داشت و سبک هایی که در شان اهل بیت(ع) است ساخته شود و در کل مداحی امروز سخت تر شده.

لینک کانال سید مجید بنی فاطمه در تلگرام :

ورود به کانال حاج مجید بنی فاطمه

میانگین امتیازات ۴ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *