خانه » برنامه های اندروید » دانلود برنامه شاد آموزش پرورش با لینک مستقیم اندروید

دانلود برنامه شاد آموزش پرورش با لینک مستقیم اندروید

دانلود برنامه شاد
دانلود برنامه شاد

دانلود برنامه شاد آموزش پرورش با لینک مستقیم

برنامه شاد که یک اپلیکیشن مخصوص دانش آموزان و معلمان بوده از تاریخ بیست و دوم فروردین توسط آموزش پرورش ساخته شد اکنون با لینک مستقیم از سوبانت دانلود کنید . این برنامه پس از تعطیلی مدارس به علت شیوع بیماری کرونا ساخته شد تا گامی باشد در جهت جلوگیری از توقف فعالیت های تحصیلی کشور به خصوص دانش آموزان به این جهت که دوری از درس برای دانش آموزان مفید نیست و همین باعث می شود تا دروسی هم که در ابتدای سال تحصیلی فراگرفته اند فراموش کنند ولی حالا با تولید برنامه شاد آموزش پرورش دستگاه های اندرویدی دانش آموزان میتوانند دوباره به محیط تحصیلی ولی اینبار خانگی برگردند .

پشتیبانی برنامه شادشما همه روزه میتوانید برای دریافت آموزش ها یا پشتیبانی برنامه شاد یا حتی اگر مشکلی در مورد نصب دارید از طریق تلفن ۴۳۰۸۱-۰۲۱ مشکل رو حل یا مشاوره بگیرید .

امکانات برنامه شاد

برنامه شاد که مخفف کلمه های شبکه آموزش دانش آموزی می باشد در جهت ارتباط بیشتر دانش آموزان با معلمان خود می باشد که میتواند کمک بسیار زیادی به مجموعه آموزش کشور کند . برخی از ویژگی های این برنامه
رابط بسیار زیبا و کاربر پسند
سرعت بالا در بارگذاری اطلاعات
رابط کاربری آسان
ورود و فعال شدن سریع

آموزش برنامه شاد

خب ابتدا برنامه ی شاد رو از پایین همین صفحه با لینک مستقیم دانلود کنید و پس از دریافت با کلیک بر روی فایل دانلود شده برنامه را نصب کنید. پس از نصب برنامه رو باز کنید
در این مرحله ابتدا باید شماره همراه خود را وارد کنید
پس از چند ثانیه کد برای شما ارسال میشود که باید در کادر مربوطه وارد کنید
شماره ملی و تماس خود را با دقت بالا پر کنید
حال برنامه از شما می خواهد نوع ورود خود را مشخص کنید مثلا اگر دانش آموز هستید باید روی گزینه اول کلیک کنید و بعد از آن روی گزینه دانش آموز .
حال اگر به عنوان دانش آموز ورود شده باشید به صفحه تایید منتقل خواهید شد و از امکانات برنامه میتوانید استفاده کنید و اگر هم از سایر روش ها ورود کرده اید مثلا معلم میتوانید با ورود شماره ملی خود وارد سامانه شوید .

نصب برنامه شاد با لینک مستقیم

خب اکنون شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر برنامه خوب شاد آموزش پرورش رو با لینک مستقیم و حجم 22 مگابایت دانلود کنید دقت کنید این برنامه با پسوند apk و خصوص گوشی های اندرویدی می باشد و حتی میتوانید بر روی تبلت هم نصب کنید .

دانلود فایل نصبی برنامه با حجم 22 مگ

میانگین امتیازات ۴ از ۵
  1. عالیه ممنون بابت سایتتون😊🙇

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *