خانه » اخبار » دانلود بهترین فیلم های سال 1402 سریال و سینمایی

دانلود بهترین فیلم های سال 1402 سریال و سینمایی

دانلود بهترین فیلم های سال 1402 سریال و سینمایی

با معرفی بهترین فیلم های سال 99 و نحوه دریافت فیلم ها با شما خواهیم بود پس با ما باشید . امروزه فیلم و سریال به خصوص فیلم های سینمایی مخاطبان بسیاری کسب کرده اند و خیلی ها دنبال این هستن که بهترین فیلم ها کدام هستن و چه فیلمی رو از میان این همه محصول تولید شده ببینند در سوبانت ما به شما کمک میکنیم به بهترین های سینمایی و سریال رو پیدا کنید .

فیلم سینمایی مطرب :

فیلم مطرب به جرات یکی از پر مخاطب های سینمای ایران بوده و در حال حاضر به تازگی یعنی اواخر 98 و اوایل 99 پخش خانگی شروع و استقبال خوبی به عمل اومده .

مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است . ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ آقای کیایی، کمدی و اجتماعی می باشد . همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلم‌برداری این فیلم در اسفند سال 97 در شهر استانبول به پایان رسید. این فیلم رکورد فیلم هزار پا را زد و پر فروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد.

فیلمنامه این فیلم دربارهٔ یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند. فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

هم اکنون میتوانید این فیلم بسیار زیبا رو از وبسایت نماوا و یا از فیلیمو از طریق لینک زیر دریافت کنید .

لینک فیلم مطرب در نماوا

فیلم سینمایی رحمان 1400 

دانلود بهترین فیلم های سال 99
دانلود بهترین فیلم های سال 99

رحمان ۱۴۰۰ یک فیلمی کمدی و محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است. و بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، مهران مدیری، بهرام افشاری، ساره بیات و رضا نیکخواه در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند . که هم اکنون در اواخر سال 98 و اوایل 99 پخش خانگی این فیلم آغاز شده که میتوانید از فیلیمو یا نماوا به دانلود بهترین فیلم های سال 99 و همچنین فیلم رحمان 1400 بپردازید

رحمان ۱۴۰۰ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است. فیلمبرداری این فیلم از اوایل مرداد ۱۳۹۷ شروع و در مهر ماه ۱۳۹۷ به پایان رسید. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

پس از چند هفته از اکران فیلم طبق بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد که نسخهٔ درحال اکران، نسخهٔ اصلاح‌شدهٔ فیلم نیست و اکران فیلم در سراسر کشور متوقف شد.

رحمان ۱۴۰۰ هم‌اکنون چهارمین فیلم پرفروش‌ تاریخ سینمای ایران می‌باشد.

لینک فیلم در نماوا

سریال هم گناه :

با معرفی یکی از بهترین فیلم های رده سریال با شما خواهیم بود .

هم‌گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی آقای مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.

خلاصه : خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه می باشد . آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که….

و دارای بازیگرانی

پرویز پرستویی
هدیه تهرانی
هنگامه قاضیانی
حبیب رضایی
محسن کیایی
مهدی پاکدل
مسعود رایگان
رویا تیموریان
پدرام شریفی

که میتوانید قسمت های این سریال را در نماوا یا فیلیمو مشاهده کنید .

لینک سریال هم گناه

ممنون از این که با ما همراه بودید این صفحه همه روزه بروزرسانی میشود و جدید ترین و بهترین فیلم های سال 1402 را به شما معرفی می کند پس دوباره به ما سر بزنید .

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *