خانه » ویژه » دانلود تلگرام پرمیوم Telegram Premium آخرین آپدیت

دانلود تلگرام پرمیوم Telegram Premium آخرین آپدیت

آنلاینرایگان
Telegram Premium
  • رای: 50
  • نظر: 0
محبوبیت 74% 74%

.تلگرام پرمیوم آخرین نسخه منتشر شده

تلگرام پرمیوم در سال 2023 رونمایی شد. این پیامرسان نسخه ای ارتقا یافته در امکانات و ایجاد تحول در تلگرام رسمی می باشد. سازنده تلگرام در حال حاضر این نسخه را به صورت پولی در اختیار کاربران گذاشته است. که در ادامه تفاوت تلگرام پرمیوم را با تلگرام اصلی برایتان شرح میدهیم. محبوبیت این مسنجر روز به روز روبه افزایش است این به دلیل تفاوت های ایجاد شده و امکانات جدید می باشد. سازنده تلگرام به نیت ده سالگی این مجموعه از تلگرام پریمیوم رو نمایی کرده است. تا بتواند همچون گذشته رضایت نصب کننده های این برنامه را جذب کند. تنها کابرانی میتوانند از این نسخه بهرمند شوند که هزینه نسخه ارتقا یافته را پرداخت کرده باشند. اما تجربه نشان داده است که با گذر زمان ویژگی های نسخه جدید به دیگر نسخه ها نیز افزوده می شود. اما پاول دورف همواره باعث شگفتی می شود سوبانت هر آنچه را که راجب Telegram Premium بخواهید بدانید به شما میگوید.

تلگرام پریمیوم

تفات تلگرام پریمیوم با نسخه اصلی

بر اساس گفته های تولید کننده این اپلیکیشن یکی از موضوع هایی که باعث تفاوت با نسخه اصلی شده است. این است که به کاربران خود اجازه میدهد تا علاوه بر ویژگی هایی که در دسترس عموم است استفاده کنند. در عین حال یک سری قابلیت هایی که کاربران آن مدت هاست خواستار آن از تلگرام بوده اند را در اختیار داشته باشند. طبق اطلاعات به دست رسیده هزینه تهیه نسخه تلگرام پرمیوم در هر منطقه متفاوت می باشد. که این رنج قیمت بین 5 تا 6 دلار برای هر ماه استفاده می باشد البته باید به این نکته اشاره کرد که ویژگی های رایگانی که در این مسنجر وجود دارد. در آینده نیز همچنان بدون هیچ هزینه ای برای دارندگان آن بدون هزینه می باشد. البته تولیدکنندگان نبرخلاف گذشته روشی جدیدی را برای درآمدزایی پیش گرفته اند. که این عمل مخالفانی را به همراه خود داشته است.اولین تفاوتی که میتوان به آن اشاره کرد حذف تبلیغات می باشد. به این صورت که در استفاده از این نسخه تجربه ای بدون تبلیغ های مزاحم و مصرف کننده اینترنت را رقم میزند که میتوان مشابه آن را در تلگرام های سانگرام دید.

ویژگی های پیشرفته در این پیامرسان

تفاوت بعدی ارتقا در حجم آپلودی می باشد. که در نسخه Telegram Premium با افزایش 2گیگ به 4 گیگ افراد میتوانند فایل های با حجم 4 گیگابایت را در حساب کاربری خود آپلود کنند. این محدودیت در پیامرسان های دیگری همچون واتساپ مشهود است. که افراد نمیتوانند فایل های حجیم را به راحتی دانلود یا آپلود کنند که تولید کنندگان این مجموعه با ایجاد سرور های قدرتمندتر باعث رفع این مشکل شده اند. در نسخه رایگان معمولا با این مشکل مواجه شده اید که هنگام دانلود فایل با حجم بالا ناگهان قطع شده است. یا بعد از اتمام دانلود فایل برایتان باز نمی شود و باید دوباره شروع به دانلود و مصرف حجم نت خود شده اید. که در نسخه ارتقا یافته دیگر با همچین مواردی روبرو نمی شوید و تا هر جایی که از فایل را دانلود کرده باشید در سرور اختصاصی ذخیره می شود.
یکی از رقبای سرسخت این اپلیکیشن پیامرسان واتساب و فیس بوک بوده است. که در طول این سال ها تلگرام با رو نمایی از اقدامات خود باعث شگفتی برنامه نویسان شده است. همین موجب شده است تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد و به نصب میلیاردی در گوگل پلی دست پیدا کند که همین موضوع در ارتباط با تلگرام پریمیوم صدق میکند

امکانات تلگرام پرمیوم جدید

همچنین از مواردی که میتوان به آن اشاره کرد که ارتقا یافته است. طول بیوگرافی، تعداد پوشه های قابل ساخت، ظرفیت تعداد کانال ها و گرو هایی که میتوان در آن عضو شد، تعداد بسته های استیکر یا گیف قابل سیو و بسیاری دیگر از این موارد در نسخه تلگرام پرمیوم افزایش یافته است. البته فقط این نیست بسیاری تفاوت های دیگر در کانال ها و گروهای نسخه پولی و رایگان مشهود است که بسیار مفیدتر می باشد و  در ادامه راجب آن صحبت میکنیم. افزایش تعداد پین گفتگوها، افزایش تعداد مدیریت حساب کاربری، افزایش تعداد ذخیره گیف، ایموجی های جدید و انحصاری، سرعت مقوله ای است که به صورت قابل توجهی در این پیامرسان به آن پرداخته شده است به این صورت که سرعت دانلود فایل ها در تلگرام پریمیوم قابل مقایسه نیست.

نصب تلگرام پرمیوم

از جمله مواردی که میتوان به آن اشاره کرد استفاده آواتار اختصاصی که خودتان آن را ساخته اید و همجنین میتوانید در علاوه بر عکس های پروفایل ویدیو نیز داشته باشید. در مبحث چت ها بسیاری قابلیت ها بهبود یافته اند برای نمونه امکان تبدیل صدا به متن وجود دارد که به اسم Voice to text رو نمایی شده است که با این ویژگی میتوانید ویس دریافتی را اگر در شرایط باشید که نتوانید به این گوش دهید صدا را به صورت متن تبدیل کرده و به شما نمایش میدهد. و در واقع میتوانید فایل های بزرگتر را در اختیار کاربری که از نسخه رایگان نیز استفاده میکند بگذارید تا دانلود کند یا از این قابلیت ها در چت با آنها بهره مند شوید که اینها مختص به کسانی است که هزینه دریافت اشتراک را پرداخت کرده اند.

شاید برای شما سوال باشد که از کجا باید بدانیم که چه کسی از تلگرام پریمیوم بهره مند شده است؟ باید اینگونه پاسخ دهیم که با الگو برداری از اینستاگرام ( که تیک آبی فقط برای افراد به خصوص و دارای محدودیت فعال می شود ) در اینجا نیز نمادی است. که با نام Verification Badge شناخته می شود که دریافت نشان تایید کاربر است. با فعال  سازی این ویژگی نماد آبی رنگی در کنار اسم فرد ظاهر می شود. که میتواند به دلخواه آن را تغییر دهد و نماد خاص خود را داشته باشد.

خرید تلگرام پرمیوم

نکته ای که باید به آن اشاره کرد، کاربران ایرانی این را باید در نظر داشته باشند. که حتما در هنگام خریداری تلگرام پرمیوم از تغییر دهنده های آی پی استفاده کنند. تا از بروز مشکلات احتمالی و از دست رفتن پولی که هزینه کرده اند جلوگیری کنند. زیرا به دلیل بعضی مشکلات امکان استفاده از تلگرام پریمیوم در ایران به سهولت امکان پذیر نمی باشد. شما همچنین میتوانید هر زمانی بعد از خرید نسخه اختصاصی به نسخه قبلی وجود دارد. یا به عبارتی تلگرام امکان کنسل کردن نسخه پرمیوم را قرار داده است.

همجنین تلگرامی های عزیز از بایت اینکه اگر تلگرامشان حذف شود نسخه پرمیوم از دسترس خارج شود را نداشته باشند. این افراد میتوانند با ثبت شماره تلفنشان و ورود دوباره به حساب کاربری از نسخه ارتقا یافته ایشان استفاده کنند.

نکته ای دیگر که بسیار حائز اهمیت است نسخه ای جداگانه برای تلگرام پرمیوم وجود ندارد. باید افراد حواسشان باشد که افرا سودجو فریبشان ندهند و تنها راه دیافت telegram premium ارتقا نسخه تلگرام رسمی می باشد. که در باکس پایانی پست لینک دانلود آن برایتان قرار داده شده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *