خانه » ویژه » دانلود عکس پروفایل و استوری اینستاگرام با ربات تلگرامی

دانلود عکس پروفایل و استوری اینستاگرام با ربات تلگرامی

دانلود عکس پروفایل

امروزه خیلی از دوستان سوال دارند که چگونه میتونم عکس پروفایل یا استوری های اینستاگرام دوستان و دیگران رو دانلود کنم و این هم به این دلیل است که این قابلیت بر روی اینستاگرام اصلی موجود نمی باشد و شما نمیتونید در حالت عادی تصاویر روی پروفایل کاربران رو مستقیما دانلود کنید ام ما امروز در سوبانت راهی ساده بسیار راحت را بدون استفاده از برنامه به شما آموزش میدهیم تا به راحتی این کار رو به واسطه ی یک ربات تلگرامی انجام دهید. کار سختی نیاز نیست انجام بدید یا برنامه خاصی دانلود کنید فقط با آموزش ما مرحله به مرحه پیش برید . خب بریم سراغ آموزش .

ربات دانلود عکس پروفایل

ما میخواهیم این کار رو به واسطه ی یک ربات تلگرامی انجام بدیم پس ابتدا باید این ربات رو به برنامه تلگرام خودمون اضافه کنیم .پس برای شروع ابتدا وارد تلگرام خود شده سپس از قسمت سرچ بالای صفحه این متن رو سرچ کنید Regrambot یا برای راحتی کار روی این لینک کلیک کنید . خب حالا شما میتوانید ربات Regrambot رو مشاهده کنید مانند تصویر زیر . خب شما با موفقیت ربات دانلود از اینستاگرام رو به تلگرامتون اضافه کردین پس با ما باشید بریم سراغ مرحله بعد .

ربات عکس پروفایل
ربات عکس پروفایل

آموزش دانلود عکس پروفایل

خب همانطور که میدونیم این ربات امکانات فراوانی دارد و ذخیره عکس پروفایل تنها امکان آن نیست و شما با استفاده از این ربات حتی میتوانید استوری ها و تصاویر یا کلیپ های هر پیج رو دریافت کنید .
1 – پس از ورود به ربات ابتدا بر روی دکمه ی ورود کلیک کنید و منتظر باشید بلافاصله یک پیام با متن این که لطفا یک ایدی اینستاگرام به یکی از روش های زیر برای من بفرست که در این مرحله شما باید ایدی یا لینک پیج اینستاگرام شخصی که میخواین پروفایل اون دانلود بشه رو وارد کنین

آموزش ربات عکس پروفایل
آموزش ربات عکس پروفایل

2 – پس از این که ایدی یا لینک رو وارد کردین ربات بلافاصله پیج شخص رو برای شما نمایش میده همراه آماری از تعداد فالوور ها ، پست ها و استوری ها . در قسمت پایینی این پیام شما گزینه هایی رو مشاهده میکنید مانند تصویر پایین که ما پیج علی صبوری رو از ربات درخواست کردیم .

عکس پروفایل
عکس پروفایل

خب حالا برای این که بتوینم تصویر پروفایل رو دانلود کنیم از گزینه هایی که برای شما باز میشود روی گزینه دانلود عکس پروفایل کلیک کنید پس از چند ثانیه ربات عکس رو واسه شما با بهترین کیفیت ممکن ارسال خواهد کرد که شما میتوانید این تصویر دانلود کرده و یا بر روی حافظه و گالری گوشی خودتون ذخیره کنید و کار تمام است .

عکس پروفایل تنظیمات
عکس پروفایل تنظیمات

دانلود استوری با استفاده از ربات تلگرام

همانطور که گفتیم شما علاوه بر ذخیره پروفایل میتوانید از دیگر امکانات این ربات استفاده کنید مثلا پس از وارد کردن ایدی با استفاده از گزینه دریافت استوری میتوانید استوری های فعال هر شخصی رو به صورت مستقیم دریافت کنید برای این کار فقط کافیست مراحل بالا رو انجام دهید و فقط به جای کلیک بر روی گزینه دریافت پروفایل از گزینه دریافت استوری ها استفاده کنید و ربات سریعا استوری های پیج مورد نظر رو برای شما ارسال میکنه پیشنهاد میشه از دیگر امکانات ربات هم استفاده کنید .

میانگین امتیازات ۴ از ۵
  1. با استفاده از این روش طرف مقابل میفهمه استوریش را دیده ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *