خانه » دانلود بازی های اندروید » دانلود کال اف دیوتی 2020 برای اندروید نصب Call of Duty

دانلود کال اف دیوتی 2020 برای اندروید نصب Call of Duty

آنلاینرایگان
کال اف دیوتی

دانلود کال اف دیوتی 2020

دانلود کال اف دیوتی 2020 برای اندروید نصب Call of Duty

با معرفی و دانلود مستقیم بازی کال اف دیوتی 2020 برای اندروید با شما خواهیم بود پس با ما باشید شما میتوانید جدیدترین بازی های 2020 را از سوبانت دریافت کنید .

کال اف توسط شرکت بازی سازی و معروف Activision Publishing, Inc تولید و ساخته شده است  و دارای چندین گیم پلی میباشد. شما در این بازی هیجان انگیز میتوانید با دیگر دوستان خود انواع ماموریت هارو انجام دهید و همچنین با شرکت در بتل رویال کالاف هیجان یک بازی جنگی واقعی رو تجربه کنید.

کنسول بازی با کیفیت HD را در تلفن خود تجربه کنید با کنترل های قابل تنظیم دارای چت صوتی و متنی برای ارتباط با هم بازی های خود و گرافیک و با صدای سه بعدی هیجان زده شوید . هیجان محبوب ترین بازی تیراندازی جهان را ، اکنون روی تلفن خود تجربه کنید تا بتوانید به راحتی سرگرمی خود را انجام دهید.

حالت های بازی و نقشه ها

نقشه های چند نفره نمادین را از Call of Duty®: Ops Black and Call of Duty®: Modern Warfare® بازی کنید ، که برای اولین بار در دسترس است.  یا با دوستان خود در یک نقشه جدید برای بقاء رویال و پلیر 100 نفره با نام جدید بپیوندید. همچنین با میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا به تفریح و جدال ​​بپیوندید!

بازی رقابتی و اجتماعی

از نهایت مهارت و استراتژی خود استفاده کنید تا در رنکینگ رقابتی بهترین آمار را داشته باشید و یا برنده شدن و با کسب بیشترین جوایز قبیله ای در نبرد به صدر برسید. در این هیجان آزاد برای بازی با تیرانداز چند نفره ، در برابر میلیون ها نفر از دوستان و دشمنان رقابت و مبارزه کنید.

خواص بازی Call of Duty Mobile کالاف دیوتی 2020 موبایل اندروید :

امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین و آفلاین

همراه پنل رویال بسیار عالی

رفتن ماموریت با دوستان خود در بازی

قابلیت افزایش دادن قدرت اصلحه ها

کنترل آسان و راحت در تیراندازی

گرافیک بالا و جذاب

Call-of-Duty-2020

اجتماعی بودن :

لطفا توجه داشته باشید که این بازی شامل ویژگی های اجتماعی است که به شما امکان می دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و بازی کنید و با فشردن اعلان ها هنگام وقوع اتفاقات هیجان انگیز یا محتوای جدید در بازی به شما اطلاع دهند. می توانید با استفاده از این ویژگی ها سریعتر در کال اف دیوتی 2020 پیشرفت کنید

دانلود کال اف دیوتی 2020 برای اندروید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

حجم : 80 مگ

پس از نصب بروی گوشی از طریق اعلان درخواستی دیتای بازی رو دانلود کرده و وارد بازی شوید

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *