خانه » اخبار » درگاه پرداخت اینترنتی نوینو پی

درگاه پرداخت اینترنتی نوینو پی

11954
درگاه پرداخت

payment

ساخت درگاه پرداخت مستقیم یا درگاه اینترنتی برای سایت در کمترین زمان موضوعیست که در سوبانت به بررسی و آموزش کامل آن میپردازیم. همانطور که میدانید امروزه با افزایش فروشگاه های اینترنتی و کسب و کار های آنلاین تقریبا اکثر پرداخت ها به این فروشگاه ها و کسب و کار های آنلاین از طریق صفحات پرداخت بانکی می باشد. که صاحبان کسب و کار های مجازی را مجبور به ساخت درگاه پرداخت اینترنتی چه به صورت واسط و یا مستقیم برای سایت می نماید. پس با ما باشید تا به صورت کامل ثبت و بررسی یک درگاه پرداخت را به صورت کامل مرور کنیم.

درگاه پرداخت اینترنتی نوینو پی چیست؟

درگاه پرداخت مستقیم نوینو پی وسیله ای برای پرداخت بدون حضور یافتن در محل و یا دستگاه کارخوان صورت میگیرد. به راحتی میتوانید خرید هایتان را تنها با داشتن اطلاعات کارتی و رمز دوم  پویا و یا ثابت به راحتی در هر مکانی انجام دهید. دارندگان کارت بانکی عضو شبکه شتاب میتوانند از این امکان بهرمند شوند. امروه اینترنت بستری برای خرید و فروش های جزیی و کلی شده است و این امر در حال گسترش می باشد.

که بسیاری از خدمات از طریق موبایل و رایانه صورت میگیرد که ملزم به وجود یک درگاه پرداخت که درگاه واسط بانکی بین خریدار و فروشنده میباشد. همچنین بهترین راه و امن ترین راه برای شرکت ها و نمایندگی ها و ادارات و بسیاری از کسب و کار ها دارای سایت است. مدیریت آن در هر زمان و مکانی حتی با گوشی همراه صورت میگیرد. نوین سیمرغ برای رفاه و آسایش خاطر کاربرانش از اطلاع پرداختی هایشان قابلیت پیامک تراکنش های پرداختی را فراهم کرده است که با هر تراکنش از آن مطلع میشوید.

تفاوت درگاه پرداخت مستقیم با درگاه واسط

تفاوت درگاه پرداخت مستقیم با واسط

درگاه پرداخت مستقیم به این صورت است که کاربر پس از نهایی کردن خرید در سایت پذیرنده مستقیما از سایت پذیرنده به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت میشود. مثلا به صفحه پرداخت ملت منتقل می شود و بدون هیچگونه واسطه ای پرداخت خود را انجام میدهد. این نوع از درگاه ها به اسم خود شخص یا سایت و برند ثبت می باشد که این نام و یا برند در صفحه پرداخت قابل مشاهده است. در درگاه مستقیم فرآیند پرداخت به سرعت تمام انجام می شود. ولی تفاوت آن با درگاه واسط این است که در واسط نام و برند پذیرنده مشخص نیست. و صفحه پرداخت به نام ارائه دهنده خدمات میباشد.

درگاه پرداخت واسط نوینو پی

ساخت درگاه های پرداخت از نوع واسط در نوینو پی به این صورت است که کاربر پس از درخواست و ثبت درگاه پایانه و درگاهی به نام او ثبت نمیشود. در اصل به درگاه پرداخت سیستم ارائه دهنده درگاه که به صورت اشتراکی میباشد متصل می شود. یعنی این که یک مشتری در سایت پس از نهایی کردن خرید و کلیک کردن بر روی دکمه پرداخت مستقیمان به درگاه متصل نمیشود. در ابتدا به سایت واسط که ارائه دهنده درگاه پرداخت است منتقل و سپس بعد از تایید نهایی به صفحه پرداخت منتقل خواهد شد. باید بدانید در این نوع درگاه در شاپرک به نام صاحب کسب و کار ثبت نمی شود یعنی در صفحه پرداخت شاپرک نام برند یا شخص در بخش نام پذیرنده نمایش داده نمیشود.

درگاه پرداخت مستقیم

درگاه پرداخت اینترنتی به این شکل می باشد که پس از ثبت نام و ثبت درگاه از طرف صاحبان کسب و کار یک لینک پرداخت از طرف شرکت ارائه دهنده درگاه به دارندگان فروشگاه های تلگرام تعلق میگیرد. که صاحبان فروشگاه های تلگرامی با در اختیار قرار دادن این لینک به مشتری ها میتوانند مبلغ محصولات خود را از طریق صفحه پرداخت شاپرک از خریداران دریافت نمایند. لازم است بدانید امنیت درگاه های پرداخت توسط شاپرک زیر نظر مستقیم بانک مرکزی تضمین میشود. لذا صاحبان کسب و کار های مجازی با خیال راحت میتواندد وبسایت و یا فروشگاه خود در شبکه های اجتماعی را به درگاه امن بانکی متصل کنند.

گرفتن درگاه پرداخت مستقیم بانک ملت

بسیاری از توسعه دهندگان و برنامه نویسان در اپلیکیشن هایشان نیاز به یک پایانه اینترنتی دارند. تا پرداخت های برنامه هایشان از این طریق صورت گیرد. نوین سیمرغ برای حمایت از این مجموعه امکان دریافت درگاه پرداخت مستقیم از بانک ملت را برای برنامه نویسان ایجاد کرده است تا بتوانند به راحتی استقلال مالی داشته باشند. و از اپلیکیشن هایشان نهایت استفاده را برده و کسب درامد کنند. از مزایای این درگاه پرداخت درون برنامه ای حذف دلال و واسطه، آسان شدن فرایند خرید که این کاربران را مشتاق تر میکند افزایش سرعت و صرف زمان کمتر. یکی دیگر از قابلیت های نوین سیمرغ ارائه درگاه پرداخت قبوض  اینترنتی است که با ثبت نام و ارائه اطلاعات میتوانید دریافت کنید.

مزایای دریافت درگاه پرداخت مستقیم از نوینو پی

در پایین لیستی از بهترین امکاناتی که درگاه پرداخت اینترنتی نوینو پی ارائه می دهد جمع آوری شده است. تا شما بتوانید بهترین شرکت ارائه دهنده درگاه پرداخت را انتخاب نمایید. همچنین از طریق پرتال رسمی شاپرک میتوانید لیست تمامی شرکت های پرداخت یار ارائه دهنده درگاه پرداخت را مشاهده نمایید.

  • سرعت بالای بارگذاری
  • سرعت انجام تراکنش های بالا
  • امنیت بالا منطبق با آخرین استاندارد ها بین المللی
  • سازگاری با تمامی سیستم عامل های اندروید و IOS
  • ثبت سریع و فعال شدن در کمتر از 6 ساعت
  • پاسخگویی سریع و دقیق در ارتباط با تمامس سوالات کاربران
  • پاسخگویی 24 ساعته در تمامی روزها
  • وجود صورت حساب های دوره ای و با ریز تراکنش ها
  • گزارشات مختلف مالی
  • بررسی و حل مشکلاتی که به صورت تیکت ارسال شده اند
  • نمامی خدمات به صورت رایگان برای کاربران می باشد
  • ارسال پیامک جهت مطلع سازی از تراکنش ها

اپلیکیشن درگاه پرداخت مستقیم

برخی از اشرکت های ارائه دهنده درگاه های اینترنتی مستقیم علاوه بر سامانه ای منظم برای مدیریت تراکنش ها و درگاه های ثبت شده کاربران اپلیکیشنی قابل نصب برای پلتفرم های اندروید یا آی او اس ارائه میدهند تا کاربران خود به راحتی بتوانند در یک برنامه مجزای اندرویدی با یک دسترسی سریع درگاه خود و همچنین تراکنش های انجام شده را مدیریت نمایند که این ابزار میتواند در انتخاب یک شرکت برای کاربران بسیار مهم باشد.

قابلیت تسهیم در درگاه پرداخت تلگرام

قابلیت تسهیم در گاه پرداخت مستقیم یکی از بهترین و جدیدترین فرآیند های ارائه شده توسط شرکت های پرداخت یار برای تلگرام می باشد. که طی این فرآیند شرکت ارائه دهنده با مجوز شاپرکی میتواند مبالغ در آمد و واریزی به درگاه های پرداخت را به چندین حساب مختلف واریز نماید که صاحب کسب کار با استفاده از این امکان به راحتی میتواند مبلغ و سهم شرکای تجاری خود را تسهیم و مستقیما واریز نماید. قابلیت تسهیم توسط برخی از شرکت های پرداخت یار ارائه میشود و شما برای انتخاب سرویس دهنده باید به این امکان توجه داشته باشید.

تفاوت درگاه پرداخت مستقیم با درگاه واسط در چیست؟

درگاه پرداخت مستقیم با نام و مشخصات برند صادر میشود ولی درگاه واسط به نام شرکت ارائه دهنده ساخته میشود.

دریافت درگاه پرداخت مستقیم چه شرایطی را دارد؟

دریافت درگاه پرداخت مستقیم از شرکت های پرداخت یار غیر حضوری بوده و فقط نیاز به نماد اعتماد الکترونیکی و کد رهگیری مالیاتی است.

چقدر طول میکشد تا درگاه فعال شود؟

بین شش تا 24 ساعت زمان میبرد درگا از طرف شاپرک فعال شود

برای ثبت درگاه با کمترین کارمزد تماس بگیرید تا لینک ثبت نام ارسال شود

09120046293

منبع : نوینو پی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *