خانه » معرفی پیج » فیلم های محمد رضا گلزار ( پیج اصلی اینستاگرام گلزار )

فیلم های محمد رضا گلزار ( پیج اصلی اینستاگرام گلزار )

امروز با ما همرا باشید با معرفی سوپراستار ایران محمد رضا گلزار که در سوبانت میخواهیم بهترین فیلم ها و پیج اینستاگرام اورا که حتما پیشنهاد میکنیم ببینید را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم . این شخصیت به دلیل قیافه جذابش در بین مردم محبوبیت فراوانی دارد. ما میخواهیم که شما را با زندگی شخصی و حرفه ی محمدرضا گلزار آشنا کنیم امید وارم که کورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

زندگی شخصی محمدرضا گلزار :

رضا متولد 1 فرودبن سال 1356 میباشد او در تهران به دنیا امده است. و حرفه های بازیگری ، خوانندگی ، نوازندگی، مجریگری و مدل را دنبال میکند. اصالت رضا آذری میباشد. گلزار در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، باشگاه پاس بازیکن والیبال بوده است. همچنین در سال 1387 بعنوان مربی بدنسازی لیگ برتر والیبال در تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت داشته. تا اواخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت و پدر رضا گلزار با گیتار زدن مخالف بود. رضا فارق تحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آزاد می باشد. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال 1377 با گیتار شروع کرد. رضا عضو گروه آریان گیتار است. گلزاربا بازی در فیلم سام و نرگس در سال 1379 ساخته ایرج قادری پا به عرصه سینما گذاشت. رضا گلزار فعالیت های سینمایی بسیاری را در کنار بازیگرانی همچون مهناز افشار و الناز شاکردوست داشته است که در کنار هم خوش درخشیده اند.

دوستان و خانواده محمدرضا گلزار :

پدر گلزار اصالتا تبریزی است و مهندس میباشد و مادر گلزار زاده تهران و خانه دار است. رضا گلزار دوبرادر بنام ها علیرضا گلزار که فارق و تحصیل رشته عمران میباشد و بردیا گلزار که مترجم زبان انگلیسی است همچنین او یکه خواهر بنام آتوسا گلزار که مترجم زبان آلمانی است. رضا فرزند سوم خانواده میباشد. از دوستان صمیمی او میتوان به امین حیایی سوپراستار سینما اشاره کرد که نقش های مکملی در کنار یکدیگر بازی کردند و همچنین فوتبالیست قدیمی و مربی حال علی دایی آقای گل جهان از دوستان صمیمی رضا گلزار است. شما میتوانید در پیج اینستاگرام رضا گلزار میتوانید از عکس های وی دیدن کنید.

فعالیت های موسیقی رضا گلزار :

برخلاف افکار عموم که فکر میکنند رضا گلزار در ابتدا با سینما شروع کرده است در واقع رضا با موسیفی شروع کرده است و از سال های 76 ,77 با نوازندگی و گیتار زدن شروع کرد و در حال حاضر حرفه خوانندگی را دنبال میکند و آثار بسیاری را تولید کرده است که در پایان صفحه میتوانید مشاهده کنید. که عشق قدیمی ، کجا برم   ، حیف  ، چیزی نگو   ، بهم خیلی بد کردی   ، همه رفتن   ، منو اصلا ندید  ، تو که نیستی   ، عاشق نبودی تعدادی از بهترین آهنگ های او میباشد .

پیج اینستاگرام محمد رضا گلزار

خب حالا به معرفی و لینک ورود به پیج اینستاگرام گلزار می پردازیم  شما با ورود به صفحه شبکه اجتماعی اینستاگرام محمد رضا میتوانید فعالیت های روز مره او که در پیج خود به اشتراک میگذارد را دنبال کنید همچنین جدیدترین تصاویر اورا تنها در صفحه اصلی او ببینید . فقط کافیه بروی لینک زیر کلیک کرده و به صورت خودکار پیج روی برنامه اینستاگرام شما بارگذاری میشود .

 ورود مستقیم به پیج اینستاگرام

فعالیت ها و فیلم های محمدرضا گلزار

سینما

رحمان1400   سال 1397

ما همه با هم هستیم    سال 1397

آینه بغل   سال 1396

سلام بمبئی   سال 1395

خشکسالی و دروغ   سال 1394

مادر قلب اتمی   سال 1393

دلم میخواد   سال 1392

بانویی از ماه   سال 1390

تو و من   سال 1390

در امتداد شهر   سال 1389

شیش و بش   سال 1389

دموکراسی تو روز روشن   سال 1388

دو خواهر   سال 1387

مثل آ« شب   سال 1387

مجنون و لیلی   سال 1386

تله   سال 1384

آتش بس   سال 1384

شام عروسی   سال 1384

گل یخ  سال 1383

نمایش خانگی

ساخت ایران2   سال 1397

عاشقانه   سال 1395

عشق تعطیل نیست   سال 1393

ساخت ایران   سال 1390

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *