خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » لینک کانال حاج محمود کریمی در تلگرام همراه بیوگرافی

لینک کانال حاج محمود کریمی در تلگرام همراه بیوگرافی

لینک کانال حاج محمود کریمی در تلگرام همراه بیوگرافی کامل

در سوبانت با معرفی و لینک کانال حاج محمود کریمی مداح اهل بیت علیهم السلام همراه با بیوگرافی ایشان در خدمت شما خواهیم بود پس با ما باشید .

لینک کانال حاج محمود کریمی
لینک کانال حاج محمود کریمی

بیوگرافی حاج محمود کریمی :

محمود کریمی متولد سال 1347 در محل نظام آباد تهران است . پدر او در سال 1361 در جریان جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح المبین مفقود الاثر شد و برادرش در سال 1365 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید. کریمی سه برادر دیگر دارد در سال 1370 ازدواج کرده و اکنون یک پسر و یک دختر دارد.

حاج محمود کریمی یکی از مداحان حلقه حاج منصور ارضی است . چهره ای که شاگردان زیادی را در این عرصه تربیت و شاگردانی همچون سعید حدادیان، محمد طاهری، محمد رضا طاهری و از جوانترها عبدالرضا هلالی . این افراد تاثیر گسترده ای در شکل دهی به مداحی ها و مراسم های مذهبی دارند. گروهی که خود را موظف می دانند که در مراسم های مختلف درباره مسائل سیاسی روز کشور اظهار نظر کنند. آن ها پایگاه های اثر گذاری در جامعه مذهبی شهر تهران دارند.

او می گوید نوحه خوانی را در سن هفت سالگی آغاز کرده است. نخستین بار در مسجدی در شاهین شهر اصفهان مداحی کرده و از پدرش دو تومان صله دریافت کرده است.

او کاسب است. در کودکی بنایی و نجاری کرده و اکنون در بازار سفال و آجر فعالیت می کند. کریمی می گوید از راه مداحی امرار معاش نمی کند و در فعالیت های صنعتی حضور دارد.

او در گفت و گویی در سال 89 با سایت آتی نیوز شایعات درباره دریافت پول های کلان توسط مداحان را رد کرد و گفت: این شایعاتی که می‌گویند در نظر ما چیزی نیست ، وقتی درباره امیرالمومنین علیه‌السلام می‌گفتند حضرت نماز نمی‌خواند، برابر این شایعاتی که در این باره برای ما وجود دارد، اصلا قابل مقایسه نیست.

مراسمات هفتگی هیات حاج محمود کریمی در تهران چیذر امامزاده حضرت علی اکبر (ع) برگزار میشود که شما میتوانید با ورود و کلیک بروی لینک کانال حاج محمود کریمی در تلگرام از آخرین مداحی ها کلیپ ها و اطلاعیه های جلسات ایشان مطلع شوید .

لینک کانال حاج محمود کریمی :

ورود به کانال حاج محمود کریمی

 


مطلب پیشنهادی مارو ببین :

لینک کانال سید علی مومنی در تلگرام

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *