خانه » پیام رسان ها » لینک کانال حاج مهدی رسولی در تلگرام همراه بیوگرافی

لینک کانال حاج مهدی رسولی در تلگرام همراه بیوگرافی

لینک کانال حاج مهدی رسولی در تلگرام همراه بیوگرافی

در سوبانت با معرفی لینک کانال حاج مهدی رسولی در تلگرام همراه با بیوگرافی کامل ایشان همچنین پیج حاج مهدی رسولی در اینستاگرام با شما خواهیم بود مارا دنبال کنید .

مهدی رسولی نامی شناخته شده برای مردم  زنجان است ، مداحی که از نوجوانی کار خود را در حسینیه اعظم زنجان آغاز کرد . تهرانی‌ها هم او را با هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق (ع) و در کنار حاج میثم مطیعی می‌شناسند .

لینک کانال حاج مهدی رسولی
لینک کانال حاج مهدی رسولی

بیوگرافی حاج مهدی رسولی :

عقیل مهدی رسولی متولد دوازدهم مرداد سال 67 در شهر زنجان . بعد از اتمام دوران دبیرستان علی رغم علاقه بسیاری که به فضای حوزه و دانشگاه هایی مانند امام صادق (ع) داشتم و همینطور علی رغم قبولی در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران، به دلیل شرایط خانوادگی مجبور شدم در دانشگاه سراسری زنجان رشته مهندسی عمران خواندم . بعد که مهندس شدم ، دیدم زیاد مهندس خوبی نمیشم و کارشناسی مدیریت امور فرهنگی خواندم . سال گذشته هم دانشگاه دارالحدیث در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآن و حدیث قبول شدم و در حال حاضر دانشجو هستم .

در سال 1388 با خانواده ای مذهبی از سادات و انقلابیون که از دوستان پدرم بودن، وصلت کردیم و الحمدالله مدتی هست که خدا به ما یه فرزند به نام آقا محمد جواد داده که اسم ابوی رو هم براش انتخاب کردیم .

نحوه ورود به حسینیه اعظم زنجان :

جلسات حسینیه اعظم زنجان در فضای عموم و بسیار ساده و بی آلایش برگزار میشه، شما آنچنان آلات عزاداری و کارهای بصری در اونجا نمی بینید اما جمعیت بسیار زیادی در یک کانون و به قول مقام معظم رهبری در یک مغناطیس محبتی اهل بیت علیهم السلام جمع میشن و نه فقط در زنجان بلکه کل کشور جریان سازی می کنند. خواندن درحسینیه اعظم زنجان شاید برای هر مداح آذری زبان و مخصوصاً زنجانی ها یکی از قله ها و اهداف مهم باشه و اینکه من چگونه به آنجا وارد شدم اول نظر اهل بیت (ع) بود ، چرا که من قائل به روزیم و بنظرم در بسیاری از جاها اگر از جانب معشوق نباشد کششی ، کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد. دوم اینکه لطف بزرگان مانند استاد کلامی باعث شد به نگاه تازه ای که در جریان مداحی شکل می گرفت، محبت داشته باشن و بعد از سالها یک نوجوان در فضای حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کند .

منبع بیوگرافی : باشگاه خبرنگاران

لینک کانال حاج مهدی رسولی در تلگرام :

ورود به کانال حاج مهدی رسولی

 

پیج حاج مهدی رسولی در اینستاگرام

 


مطلب پیشنهادی ما :

لینک کانال حاج محمود کریمی در تلگرام

میانگین امتیازات ۳ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *