خانه » معرفی پیج » پیج اصلی پرسپولیس تهران در اینستاگرام

پیج اصلی پرسپولیس تهران در اینستاگرام

پیج اصلی پرسپولیس تهران
پیج اصلی پرسپولیس تهران

با سلام در سوبانت با معرفی پیج ورزشی دیگری با شما خواهیم بود با معرفی پیج اصلی پرسپولیس تهران در اینستاگرام  که میتوانید جدید ترین تصاویر اخبار بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران را دریافت کنید .

تیم فوتبال پرسپولیس در سال ۱۳۴۲ در تهران شروع به فعالیت و از باشگاه‌های محبوب ایرانی است. شما در سوبانت میتوانید از لینک کانال پرسپولیس در تلگرام نیز دیدن کنید .

مروری بر تاریخچه تیم پرسپولیس :

فوتبال پرسپولیس از آغاز تا امروز ، دوازده بار در بهترین سطح لیگ ایران به قهرمانی رسیده و  پرافتخارترین تیم است . و برای ورود به کانال رسمی باشگاه رو لینک زیر کلیک کنید .

با آغاز دهه ۱۳۸۰، لیگ برتر فوتبال ایران راه‌اندازی شد و پرسپولیس در نخستین دوره آن قهرمان شد. فصل بعد، پرسپولیس از نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و در لیگ نتایج خوبی نگرفت. این سال‌ها آغاز دورانی بود که سالنامه رسمی باشگاه آن را «دوران جدال با بحران» نامیده‌است، تا جایی که پرسپولیس حتی مقام ۹ام لیگ را هم تجربه کرد. دو فصل بعد، پرسپولیس پس از ۶ سال دوری از جام در جام خلیج فارس ۸۷-۱۳۸۶ به قهرمانی رسید . پرسپولیس با برد در هفته پایانی ۸۷-۸۶ برابر سپاهان پس از ۶ سال نخستین قهرمانی‌اش را به دست آورد و این دهه را با دو قهرمانی متوالی در جام حذفی (۸۹-۱۳۸۸ و ۹۰-۱۳۸۹) به پایان برد.

پرطرفدار ترین تیم آسیا :

طی سال های ابتدایی دهه ۶۰ شمسی با ارایه گزارش آماری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC ) پرسپولیس عنوان پرطرفدار ترین تیم آسیایی را به دست آورد. پس از پرسپولیس، دالیان چین و الهلال عربستان از حیث تعداد تماشاچی در رتبه های دوم و سوم آسیا قرار دارند. البته مدتی شایعه شد که این تیم پس از یک تیم برزیلی دومین تیم پرطرفدار دنیا استa ولی صحت یا سقم این مسئله هنوز از سوی مرجعی رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

پیج اصلی پرسپولیس تهران در اینستاگرام :

ورود مستقیم به پیج اینستاگرام تیم پرسپولیس

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *