خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » کانال آهنگ های ماکان بند در تلگرام + معرفی کامل

کانال آهنگ های ماکان بند در تلگرام + معرفی کامل

کانال آهنگ های ماکان بند
کانال آهنگ های ماکان بند

به معرفی لینک کانال آهنگ های ماکان بند در مسنجر تلگرام می پردازیم پیشنهاد میشه علاوه بر ورود به کانال ماکان بند میتوانید مختصری از بیوگرافی این گروه محبوب رو از ادامه همین مطلب مطالعه کنید .

معرفی و لینک کانال آهنگ های ماکان بند

چرا باید به کانال ماکان بند بپیوندم ؟  

اگر شما طرفدار ماکان بند هستین و علاقمند به آهنگ های زیبای این تیم هستین تنها با یک بار ورود به کانال ماکان بند میتوانید از مطالب مفید کانال از قبیل آخرین آهنگ ها ، اطلاع از زمان کنسرت ها و جدیدترین ریمیکس هارو در تلگرام خودتون به راحتی برای همیشه دریافت کنید . فقط کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صورت مستقیم به کانال وارد شوید .

ورود مستقیم به کانال

خب حالا بریم سراغ بیوگرافی

ماکان بند لقب یا نام یک گروه موسیقی ایرانی است که در بین جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است که متشکل شده از دو خواننده پاپ با نام های امیر مقاره و رهام هادیان که امیر متولد 3 دی 74 می باشد و همچنین رهام متولد 7 مرداد سال 1370 است .

در این گروه همچنین عضوهای دیگری همچون آهنگ ساز و نوازنده سرشناس ساکسیفون ایران با نام یاشار خسروی که رهبری این گروه را پس از تشکیل به عهده دارد و تنظیم کننده ی این گروه میلاد پاکزاد فعالیت میکنند .

موفقیت و شروع

این گروه پس از تشکیل و شروع به فعالیت از سال 95 همانند فرزاد فرخ و دیگر گروه ها با همکاری شرکت آوازی نو با مدیریت حسن اردستانی توانست محبوبیت و مخاطبان بسیار زیادی از جوانان را بدست آورد .

امیر مقاره از همان دوران نوجوانی با علاقه ای که به شعر و ترانه داشت به سرودن شعر نیز می پرداخت  و از سال 93 فعالیت و کار های حرفه ای خود را همراه دیگر عضو این گروه یعنی رهام هادیان آغاز کرد.

امیر مقاره هنوز مجرد است و متاهل نشده است جالب است بدانید امیر قبل از خوانندگی مدلینگ بوده است .

رهام هادیان نیز در دوران نوجوانی با علاقه ای که داشت به ساختن ملودی می پرداخت و دوره هایی هم در زمینه موسیقی گذرانده است که الان نیز دارای صدای احساسی و دلنشینی می باشد و او نیز همانند دوست و هم گروهش ازدواج نکرده وفعلا مجرد است .

برخی از آهنگ های محبوب :آهنگ نرو ، آهنگ شیک ، آهنگ چشای تو ، پنجره ، بازیچه ،آ بارون ،آهنگ هر بار این درو، یه عصر خوب، برودارمت، عاشق که میشی، دقیقه بودی، دیوونه، خیالت تخت،کنار من باش .

ممنونیم از شما بابت مطالعه ی این مطلب .

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *