خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » کانال حاج مهدی سلحشور در تلگرام همراه بیوگرافی ایشان

کانال حاج مهدی سلحشور در تلگرام همراه بیوگرافی ایشان

کانال حاج مهدی سلحشور
کانال حاج مهدی سلحشور

در سوبانت با معرفی کانال حاج مهدی سلحشور از مداحان بزرگ کشوری همراه با بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود میتوانید در سوبانت کانال های تلگرام دیگر مداحان کشوری را دنبال کنید .

تولد

حاج مهدی سلحشور در نیمه شعبان سال ۱۳۵۰ در خانواده ایی مذهبی متولد شد. منزل آن ها در محله امام زاده حسن در جنوب تهران واقع شده بود.

از سنین کم همراه با خانواده و به خصوص برادر بزرگوارشان مرحوم حاج فرج الله سلحشور در جلسات مذهبی شرکت می کردند. سال اول دبستان بود که انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست. از زمان دبستان وارد گروه های هنری و سرود مدرسه شد. در مدرسه به اجرای سرودها به صورت گروهی و تک نفره پرداخت و به طور موازی در مسجد علی اکبر روبه روی منزلشان به فعالیت های هنری پرداخت.

دفاع مقدس

در زمان دفاع مقدس چون سن قانونی برای حضور در جبهه ها را نداشت نمی توانست از طریق مسجد محله خودشان اعزام شود پس مجبور شد برای این که سن خود را بیش تر نشان دهد به مسجد سید الشهدا رفت و از آن طریق به مناطق جنگی اعزام شد.

پس از تلاش های فراوان توانست از پایگاه مقداد تهران برای آموزش به کردستان اعزام شود. ابتدا در تیپ ۱۱۰ خاتم الانبیا در زمان عملیات کربلای ۵ حضور یافت و سپس در این لشکر حضور داشت .

پس از قطعنامه ۵۹۸ حاج مهدی سلحشور به خاطر علاقه ایی که به علوم دینی داشت وارد حوزه علمیه شد و به کسب علوم فقهی و دینی پرداخت. ابتدا وارد حوزه امام علی (ع) و بعد از چند وقت به مدرسه معصومیه رفت.

ورود به حوزه :

در ابتدای ورودش به حوزه با حاج آقا مرتضی تهرانی آشنا شد و به گفته خودش حاج آقا تهرانی در زندگی شخصی و طلبگی وی تاثیر زیادی داشته است.

پس از پایان دفاع مقدس هم در جبهه های نبرد علیه منافقین در کردستان حضور پیدا کرد. در سال ۷۵ ازدواج کرد و پس از یک ماه به حج تمتع رفت این موضوع را لطف خداوند می داند. حاصل ازدواج این مداح دو پسر دوقلو به نام های علی اکبر و علی اصغر است که در سال ۷۸ به دنیا آمدند و پس از این دو پسر خداوند معصومه را در سال ۸۹ به این خانواده اعطا کرد.

سبک ویژه این مداج با نوای ملکوتی که خدا به او بخشیده است باعث شده تا در بین مردم محبوب شود. علاوه بر روضه خوانی و نوحه خوانی خاندان آل الله ، اجرای دعاها به خصوص حدیث شریف کسا که هر روز در صدا و سیمای شور پخش می شود مورد استقبال مردم دین دار قرار گرفت.

لینک کانال حاج مهدی سلحشور در تلگرام :

ورود مستقیم به کانال حاج مهدی سلحشور

 

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *