خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » از بهترین آهنگ های امیر مقاره تا کانال تلگرام و بیوگرافی

از بهترین آهنگ های امیر مقاره تا کانال تلگرام و بیوگرافی

کانال امیر مقاره
کانال امیر مقاره

لینک کانال امیر مقاره در تلگرام

امیر مقاره خواننده معروف پاپ گروه پرطرفدار ماکان بند به رهبری یاشار خسروی می باشد که در سوبانت بهترین آهنگ های او و معرفی کانال تلگرام بهترین آهنگ های این گروه میپردازیم پس مارو همراهی کنید .

همانطور که در بالا گفتیم امیر مقاره عضو و خواننده گروه موسیقی ایرانی ماکان بند در کنار دوستش رهام هادیان خواننده محبوب دیگر مشغول به فعالیت می باشد که این گروه از ابتدا تا الان طرفداران بسیار زیادی از قشر جوان بدست آورده است که شما با عضویت در کانال می توانید به لیست کامل و حتی گلچینی از بهترین آهنگ ها و اطلاعیه آخرین کنسرت های او دسترسی داشته باشید .

پس با کلیک برروی لینک تلگرام پایین میتوانید به صورت مستقیم وارد شوید و از مطالب کانال استفاده کامل را ببرید . همچنین در ادامه همین مطلب به بیوگرافی و نام بهترین آهنگ ها میپردازیم که میتوانید مطالعه کنید .

ورود به کانال کلیک کنید

معرفی بهترین آهنگ های امیر مقاره

همانطور که گفته شد این گروه و امیر به واسطه ی اجرای بهترین آلبوم ها و آهنگ های مورد علاقه جوانان که به معرفی نام برخی از آن ها میپردازیم تونسته این مقدار از محبوبیت رو تصاحب کنه البته تلاش ها و کار حرفه ای نوازنده این گروه یعنی یاشار خسروی به همراه تنظیم میلاد پاکزلد خالی از لطف نیست . خب حالا تعدادی از محبوب ترین آهنگ هارو نام میبریم : آهنگ نرو ، آهنگ شیک ، آهنگ چشای تو ، پنجره ، بازیچه ،آ بارون ،آهنگ هر بار این درو، یه عصر خوب، برودارمت، عاشق که میشی، دقیقه بودی، دیوونه، خیالت تخت،کنار من باش که این لیست کامل از اهنگ ها نیست . که تمامی این هارو در کانال بالا میتونید دریافت کنید خب بریم سراغ بیوگرافی .

بیوگرافی کامل امیر مقاره

امیر مقاره خواننده دوست داشتنی گروه ماکان بند که امروزه مخاطبان بسیاری را برای خود و گروهش جذب کرده متولد سوم دی ماه سال 1374 بوده .و او از آغاز دوران پرشور نوجوانی طبق علاقه ی شدید خود به ملودی و اشعار حتی به سرودن شعر نیز می پرداخت  و از سال ۹۳ فعالیت و کار های حرفه ای خود را همراه دیگر عضو این گروه یعنی رهام هادیان آغاز کرد . امیر علاوه بر فعالیت خوانندگی با مدلینگ هم فعالیت دارد که حتی با چندین شرکت بزرگ همکاری دارد . امیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم بالای دویست هزار دنبال کننده دارد که میتوانید از پیج هم دیدن کنید .

لینک پیج امیر مقاره در اینستاگرام

amirmaghare_official

در مورد وضعیت تاهل هم که خیلیا دنبال جواب این سوال هستن باید بگم او هنوز مجرد است . ممنونم از اینکه در مطالعه این مطلب با ما همراه بودین . منبع بیوگرافی : پارسینو .

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
  1. بهتره این نوشتت رو تصیح کنی .امیر و رهام باهم گروه ماکان بند رو میسازن .دلیلی نداره که گفته شده بهترین خواننده ی گروه ماکان بند هستش .همون قدر که امیر مهمه رهام هم مهمه .در ضمن تنظیم کننده گروه هم امیر میلاد نیکزاد هستش نه میلاد پاکزلد

    1. بسیار ممنون از اطلاع و نظر شما چشم حتما اصلاح میشه
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *