خانه » برنامه های اندروید » دانلود برنامه واتساپ مستقیم ارسال پیام بدون ذخیره شماره

دانلود برنامه واتساپ مستقیم ارسال پیام بدون ذخیره شماره

دانلود برنامه واتساپ مستقیم
دانلود برنامه واتساپ مستقیم

دانلود برنامه واتساپ مستقیم

دانلود برنامه واتساپ مستقیم که در سوبانت به معرفی کارایی این برنامه میپردازیم امروزه یکی از نیاز های اساسی کاربران واتساپ است تا بتوانند بدون ذخیره شماره به مخاطب خود پیام ارسال کنند .
واتساپ که پس از غیر فعال شدن تلگرام روز به روز بر تعداد کاربران ایرانی آن افزوده میشود اکنون بالای 20 میلیون کاربر ایرانی دارد و از این رو بر این شدیم تا یکی از کاربردی ترین ابزار های این پیام رسان رو به شما معرفی کنیم که از طریق لینک زیر میتوانید این برنامه رو دانلود کنید.

چگونه بدون ذخیره شماره پیام ارسال کنیم ؟

چگونه بدون ذخیره شماره پیام ارسال کنیم یکی از سوالات پرتکرار این روز هاست . خب یکی از حالا سختی هایی که واتساپ واسه کاربران داره اینه که برای ارسال پیام و چت کردن با مخاطب حتما باید شماره طرف رو سیو و ذخیره کنید . و خیلی از کاربران شاید بنا به هر دلیلی تمایل نداشته باشند شماره طرف رو ذخیره داشته باشند و بخواهند مستقیم و بدون سیو کردن شماره پیام ارسال کنن ما برای رفع این مشکل دانلود برنامه واتساپ مستقیم رو به شما پیشنهاد میکنیم که دیگر جای هیچ نگرانی نیست و با خیال راحت میتونید مستقیما چت کنید . در ادامه همین مطلب به آموزش و نحوه کار کردن با این برنامه میپردازیم پس به ادامه مطلب میریم .

آموزش کار با برنامه واتساپ مستقیم

خب میریم سراغ آموزش کار با برنامه واتساپ مستقیم .
استفاده از این برنامه بسیار راحت است و شما در مرحله اول باید ابتدا تز طریق لینک زیر این برنامه رو دریافت و نصب کنید پس روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید برنامه دانلود شود و پس از دانلود برنامه را نصب کنید .
در ابتدا شماره ای که میخواهید بدون ذخیره کردن به آن پیام دهید را کپی کنید یا اگر در لیست تماس های اخیر شما است میتوانید در داخل برنامه شماره ان را انتخاب کنید .
حال وارد برنامه شده و ابتدا کد کشور را وارد کنید برای ما بر روی 98+ هست و سپس در کادر پایین شماره مخاطب را وارد یا پیست نمایید سپس دکمه ارسال پیام را بزنید حال مشاهده میکنید بدون ذخیره شماره مستقیما به صفحه چت و پیام کاربر مورد نظر در واتساپ هدایت میشوید .
خب کار تمام است .برای دانلود با لینک مستقیم رو دکمه ی زیر کلیک کنید .

دانلود برنامه واتساپ مستقیم
دانلود برنامه واتساپ مستقیم

لینک دانلود برنامه ارسال پیام بدون ذخیره شماره

برای دانلود آخرین نسخه برنامه ارسال پیام بدون ذخیره شماره یا همون واتساپ مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید .
توجه کنید این برنامه بصورت رایگان میباشد و شما میتوانید بروز رسانی های این برنامه رو از سوبانت دانلود کنید .

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *