خانه » پیام رسان ها » دانلود تلگرام اصلی Telegram 10.3.2 نصب نسخه جدید 1403 اندروید

دانلود تلگرام اصلی Telegram 10.3.2 نصب نسخه جدید 1403 اندروید

آنلاینرایگان
تلگرام اصلی
  • رای: 916
  • نظر: 9
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

تلگرام اصلیتلگرام اصلی

تلگرام Telegram بی شک محبوب ترین پیام رسان در میان کاربران ایرانی است. این اپلیکیشن به سبب سرعت بسیار بالا و رایانش ابری در پیامرسانی در مدت زمان کمی صاحب میلیون ها کاربر در سراسر جهان است. هم اکنون در سوبانت امکان دانلود و نصب تلگرام اصلی با لینک مستقیم برای شما فراهم شده است.

این شبکه اجتماعی بین المللی به سبب بروزرسانی های جدید رضایت کاربرانش را بیش از پیش به همراه دارد. در حال حاضر تعداد نصب فعال آن به بیش از یک میلیارد در گوگل پلی می رسد که در این بستر به ارتباط با یکدیگر مشغول هستند. یکی از دلایل آمار نصب بالای تلگرام فضای کسب درآمد کاربران مختلف در آن است. محبوبیت آن توانست بسیاری از مشاغل را به سمت خود جذب کند و در حال حاضر هزاران نفر در دنیا مشغول به کار هستند.

یکی از ویژگی های تلگرام که این اپلیکیشن را به این حد از محبوبیت رسانده توسعه مداوم آن است. یعنی تیم برنامه نویسی پاول دورف دائما در حال توسعه دادن و افزودن قابلت های کلیدی جدید به این شبکه اجتماعی هستند. که این وِزگی سبب می شود تا کاربران همیشه منتظر خبر بروزرسانی آن باشند.

شما نیز میتوانید با نصب نسخه رسمی تلگرام بدون قطعی از سوبانت از امکانات آخرین ورژن استفاده کامل را ببرید. امیدواریم در سوبانت بتوانیم به شما کاربران عزیز در حیطه فضای مجازی کمک و راهنمایی های مفیدی را ارائه دهیم.

تلگرام اصلی

معرفی تلگرام اصلی جدید 1403

تلگرام اصلی جدید با ایجاد فضایی امن به همراه ویژگی های منحصر به فرد مانند رابط کاربری ساده و رمزنگاری قوی این اپلیکیشن را به منتخب پیام رسان ها تبدیل کرده است. از قابلیت منحصر به فرد آن میتوان به ساخت گروه ها و سوپر گروه هایی که توانایی عضوگیری چند ده هزارتایی دارند اشاره کرد. که افراد علاقه مند به چت کردن میتوانند فعالیت کنند و اوقات فراغت خود را پر کنند.

نسخه های بروز تلگرام با وجود سرور های ابری می تواند امکان چت کردن حتی با پایین ترین سرعت اینترنت را برای کاربران فراهم آورد. از طرفی تلگرام با ایجاد امنیت چندلایه ای و سرور های کدگذاری شده اطلاعات کاربران را از دست هکر ها محفوظ بدارد. نصب نسخه معتبر آن امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار میدهد.

در دیگر شبکه های اجتماعی گفتگو ها و فایل های شما بر روی دستگاه ذخیره شده است و در صورت حذف شما نمیتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. در صورتی که نصب Telegram این ویژگی را به وسیله فضای ابری به شما میدهد تا اطلاعات و فایل هایتان را ذخیره کنید و نگرانی از حذف شدن آنها نداشته باشید. این قابلیت باعث میشود که شما بتوانید با استفاده از این پیام رسان، دستگاه های دیگر را نیز همگام سازی کنید و به گفتگوهای گذشته خود دسترسی داشته باشید. سایت سوبانت همواره آخرین ورژن ها در سال 2023 همراه با لینک مستقیم برای شما قرار میدهد.

ویژگی های تلگرام اصلی

دانلود تلگرام به عنوان یک پیام رسان همیشه برتر در بین کاربران ویژگی های فراوانی دارد. به سبب این ویژگی هاست که سال ها این شبکه اجتماعی محبوب را از دیگر پلتفرم ها غیر رسمی مانند تلگرام طلایی و تلگرام ایکس متمایز ساخت. در ادامه به بررسی ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن معتبر خواهیم پرداخت. همچنین خواهید دید که با این ویژگی های عالی هر شخصی ترقیب به نصب آن خواهد شد.

  • امکان گفتگو و ارسال بی نهایت پیام و فایل های صوتی و تصویری
  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
  • قابلیت مدیریت یک حساب کاربری در دستگاه های مختلف
  • سرعت بالا و بدون قطعی در ارتباطات حتی در زمان پایین بودن سرعت اینترنت
  • دارای امنیت بالا و رمزگذاری برای گفتگوها
  • دارای فضای ابری برای ذخیره اطلاعات به صورت نامحدود (رایانش ابری)
  • نبودن تبلیغات در اپلیکیشن
  • امکان ایجاد کانال ها و گروه ها به صورت رایگان
  • قابلیت ساخت ربات های مختلف
  • ایجاد چندین حساب کاربری بر روی یک برنامه

تغییرات بروز رسانی جدید 10.3.2

در بروزرسانی جدید این پیام رسان همواره بر امنیت بیشتر تاکید می شود. لذا سعی نمایید تا همیشه آخرین نسخه این برنامه را دانلود و به جای نسخه های قدیمی Update نمایید. همچنین نصب تلگرام اصلی قابلیت های جدید و کاربردی دیگری برای شما دارد که در لیست زیر میبینیم:

  • پنهان کردن محتوا یا بخشی از آن با افزودن Spoiler
  • در تنظیمات میتوانید مترجم و زبان آن را انتخاب کنید. سپس در چت ها روی پیام مورد نظر ضربه بزنید و روی ترجمه کلیک نمایید.
  • حذف خودکار برخی فایل های بزرگ و کش.
  • پکیج های ایموجی جدید.
  • امکان انتخاب عکس برای کاربران مختلف.
  • بهینه سازی سرعت با مدیریت فایل های اضافی.
  • استوری: در آخرین پاراگراف این پست به طور اختصاصی این قابلیت را برای شما کاربران عزیز شرح داده ایم میتوانید اطلاعات مورد نیازتان را پیدا کنید.

امکان استفاده از نسخه وب

برخی اوقات ممکن است فضای گوشی شما به دلیل نصب تلگرام اصلی پر شده باشد و نتوانید اپلیکیشن جدیدی را بر روی گوشی دانلود کنید. تنها با ورود به سایت telegram و لاگین شدن به اکانت خود بدون نیاز به فضای ذخیره سازی تنها با اضافه کردن به صفحه اصلی، تلگرام را بر روی گوشی خود داشته باشید. شما میتوانید بدون اینکه به صفحه اصلی اضاقه کنید از طریق مرورگر تلگرام وب را دنبال کنید و اکانت خود را دور از دسترس اطرافیان مدیریت کنید.

امنیت تلگرام آخرین نسخه

تلگرام اصلی از امن ترین مسنجر های حال حاضر می باشد که برنامه نویسان و هکر های زیادی را به چالش کشیده است. به طوری که مدیر در بیانیه ای اعلام کرده است که هر هکری بتواند از سد رمزگزاری های این شبکه اجتماعی عبور کند جایزه ای برای او در نظر خواهد گرفت. که البته تا به حال کسی نتوانسته است رمزنگاری این اپلیکیشن را هک کند. تمامی مواردی که در ورژن اصلی وجود دارد (چت ها ، گروه ها ، کانال ها ، رسانه ها و غیره) با استفاده از رمزگذاری 2048 بیتی RSA ، رمزگذاری متقارن 256 بیتی AES و همچنین تبادل کلید امن Diffie–Hellman رمز گذاری شده است.
این برنامه open source با استفاده از پروتکل امن MTProto که توسط نیکلای دورف ایجاد شد فضای امنی را پدید آورد. که با سرعت بالایی همراه بوده و کاربران را به این دعوت کرده است که با خیال راحت با بستگان و آشنایان خود در شهر ها و کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنند. با هدف اینکه بستری راحت را در اینترنت برای ارتباط با یکدیگر را داشته باشند. پس با اغراق میتوان گفت تلگرام بهترین انتخاب برای چت کردن در بین مسنجر ها می باشد.

افزایش امنیت

تلگرام اندروید در شرکت بنیاد مرزهای الکترونیکی نمره 7 را از 7 در بخش چت های مخفیانه دارد. شما میتوانید از موارد زیر جهت افزایش امنیت حساب کاربری خود استفاده کنید.

  • ۱: فعالسازی تأیید دو مرحله‌ای برای افزایش امنیت حساب کاربری.
  • ۲: مدیریت تنظیمات حریم خصوصی و محدود کردن دسترسی به اطلاعات شخصی.
  • ۳: انتخاب کردن رمز عبور قوی برای حفاظت از حساب کاربری.

نصب تلگرام اصلی با لینک مستقیم

تلگرام اصلی

این بخش مربوط به نسخه جدید و نصب تلگرام است که به شما کمک میکند تا همواره جدیدترین نسخه های این اپلیکیشن رو دانلود نمایید. که شما میتوانید این اپلیکیشن را در سوبانت با لینک مستقیم دانلود و نصب کنید. زیرا دیگر امکان دریافت این برنامه در کافه بازار و مارکت های داخلی وجود ندارد.

همچنین با استفاده از امکانات و گرافیک به خصوصی که این پیام رسان همیشه توسعه می دهد شما میتوانید بر اساس علایق خود تنظیمات ظاهری مثل فونت , تم , پس زمینه و حتی رنگ تلگرام به صورت دلخواه تغییر دهید. توانایی ایجاد گروه با 200000 عضو که در آن افراد میتوانند چت و به گفتگو های علمی یا گروهی بپردازند. این قابلیتی است که میتواند تعامل و رابطه بین این حجم از کاربر بالا را ایجاد کند.

در این گروه امکان ارسال فیلم های با حجم بالا و اسناد مختلف از هر فرمتی مانند ZIP , MP3 , DOCX و… تا دو گیگابایت را دارد. همچنین مدیران گروه ها میتوانند ربات های خود را برای انجام کاری مشخص تنظیم کنند. همچنین ابزاری را قرار داده است تا میزبانی مناسب برای جامعه آنلاین و کارهای گروهی باشد و هماهنگی بی نظیری را بین آنها به وجود بیاورد.

پیشنهاد میشه ببینید : تلگرام فارسی

سوالات متداول

تلگرام اصلی چه زمانی بروز میشود؟
  • معمولا در مدت سه ماهه بروز میشود که آخرین نسخه را از سوبانت میتوانید دریافت کنید. توسعه دهندگان آن در هر آپدیت از این اپلیکیشن با ارتقا کدنویسی ها سعی بر رفع باگ های احتمالی و افزایش سرعت و عملکردی آسان را برای کاربران دارند.

آیا تلگرام سریع ترین پیام رسان است؟

  • در حال حاضر در فضای مجازی لقب سریعترین پیامرسان در بازار را دارد. که از طریق یک شبکه توزیع محتوا یا همان cdn دارای مراکز داده اختصاصی در سرتاسر جهان می باشد که به وسیله آن مردم دنیا با یکدیگر در ارتباط هستند.
مشکل مربوط به دریافت کد/ رمز چطور حل میشود؟
  • telegram با ایجاد قابلیت متصل کردن ایمیل کاربر به حساب فرد, کاربر را بی نیاز از دریافت پیامک یا تماس برای دریافت کد تلگرام کرده است و به سرعت میتواند رمز را بر روی ایمیل بخواند. و طی کردن یک بار این پروسه و اتصال حساب به ایمیل گوشی دیگر بدون دریافت کد مستقیم وارد پنل کاربری می شود. مراحل و اطلاعات کامل را در پاراگراف بالا به طور کامل توضیح دادیم.

آیا قابلیت استوری در نسخه های قدیمی فعال می باشد؟

باید اینگونه بگوییم که این گزینه در حال حاضر در تعداد کمی از نسخه ها فعال می باشد و به گونه ای است که به صورت انحصاری فعلا در اختیار خود تلگرام اصلی می باشد. اما شما میتوانید با نصب نسخه پلاس از این قابلیت به صورت محدود بهره ببرید.

بروزرسانی پریمیوم چیست؟

در استوری شما امکان این را دارید تا محتوای نمایشی را ریپلای کنید ( به صورت متن یا ویس ) و همچنین میتوانید استوری را لایک کنید. ویژگی را که علاوه بر اینستاگرام دارد امکان ایجاد اعلان برای استوری مخاطب مورد نظرتان ایجاد کرده به این صورت که با ایجاد استوری از مخاطبتان برای شما نوت ارسال میشود و یا مخفی کردن استوری و کدگذاری.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
  1. عالیییی بود

  2. سلام خیلی خوبه

  3. عااالیع ب همه پیشنهادش میکنم

  4. بدون مشکل بالا میاد

  5. این نسخه خیلی عالی بود و بدون قطعی بالا میاد

  6. نسخه جدیدش عالیه با پروکسی خودکار بالا میاد

  7. هیچ وقت تلگرام رو به این راحتی دانلود نکرده بودم

  8. ببخشید چطوری میتونم این تلگرام رو بدون فیلتر کنم؟

    1. برای این کار باید نسخه پروکسی خودکار رو دانلود کنید. که بر روی این برنامه فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *