خانه » برنامه های اندروید » دانلود روبیکا 2020 برای اندروید نصب روبیکا 99

دانلود روبیکا 2020 برای اندروید نصب روبیکا 99

دانلود روبیکا 2020
دانلود روبیکا 2020

دانلود روبیکا 2020 برای اندروید نصب روبیکا 99 با نصب و دانلود مستقیم از سوبانت از خدمات بسیار متنوع این برنامه استفاده کنید .

درباره روبیکا 2020 :

برنامه روبیکا یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) است که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس های متعدد، متفاوت و جذابی را یکجا گرد هم آورده است تا بتوانند فقط از طریق این اپلیکیشن کامل و کاربرپسند، با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن با بهره مندی از تیم خبره استارتاپی و کارشناسان متخصص و متعهد درصدد است بهترین و متنوع ترین خدمات را برای کاربران فراهم آورد.

ماموریت روبیکا، فراهم نمودن پرکاربردترین، ساده ترین، سریع ترین، به صرفه ترین و در عین حال، امن ترین امکانات، خدمات و محتوا منطبق بر قوانین جاری کشور، تنها از طریق یک پلتفرم ساده است. کاربران تنها با یکبار عضویت و با یکبار ورود ‎(log in)‎ می توانند به کلیه خدمات روبیکا دسترسی داشه باشند و به تناسب نیاز خود از آن استفاده کنند. بنابراین روبیکا افتخار ارائه خدمات به طیف گسترده ای از کاربران با سلایق مختلف را داراست.

با توجه به رسالت تعاملی روبیکا، با بهره مندی از تامین کنندگان و سرویس دهندگان متعدد، متنوع و قابل اطمینان، خدمات و محتوای مناسب و مورد نیاز کاربران فراهم می شود. همچنین با توافقی که با اپراتور اول و دوم صورت گرفته ، هزینه ترافیک اینترنت برای کاربران اپلیکیشن روبیکا رایگان می باشد.

دنیای فیلم و سریال (Mega Video)

با اپ روبیکا، می‏توانید به دنیایی از فیلم و سریال و برنامه‏های مورد علاقه خود بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل اندروید یا تحت وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی کامل داشته باشید.

دنیای موسیقی روبیکا 99 (Mega Music)

در روبیکا به دنیایی از موسیقی ها با بهترین کیفیت دسترسی دارید و می توانید لیستی از آهنگهای مورد علاقه خود ایجاد کنید.

دنیای آموزش (Mega Learn)

آموزش الکترونیکی، دسترسی به منابع و محتواهای گسترده آموزشی، شرکت در کلاس‌های درس برخط (on-line) با امکان پخش مستقیم و زنده و حضور در دوره‏های آزاد انبوه برخط (MOOC)، همه و همه در سرویس دنیای آموزش روبیکا گنجانده شده ‏اند که به راحتی قابل استفاده برای عموم است .

دانلود روبیکا 2020 با لینک مستقیم از سوبانت :

 

حجم : 19 مگ

دانلود :

دانلود فایل نصبی برای اندروید

 

دانلود فایل نصبی برای آیفون

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *