خانه » اخبار » زمان پخش عصر جدید 99 کانال تلگرام عصر جدید 99

زمان پخش عصر جدید 99 کانال تلگرام عصر جدید 99

زمان پخش عصر جدید
زمان پخش عصر جدید

زمان پخش عصر جدید 99 و کانال عصر جدید 99 شما با عضویت در کانال تلگرام برنامه جذاب و دیدینی عصر جدید میتوانید آخرین اجرا های گروه های مختلف و زمان پخش دقیق برنامه هارو مشاهده کنید . در سوبانت پیج اینستاگرام عصر جدید فصل دوم را دنبال کنید .

زمان پخش عصر جدید 99  :

فصل دوم مسابقه استعدادیابی تلویزیون با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی، تا قبل از نوروز ۹۹ شنبه‌ها و یکشنبه‌ های هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و تکرار آن بعد از ظهر روز‌های یکشنبه و دوشنبه است.

معرفی عصر جدید 99  :

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی احسان علیخانی ساخته شده و از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز به پخش کرد. فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

رقابت :

در این برنامه شرکت‌کنندگان می‌توانند در رشته‌های هنری، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، نوازندگی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک و فوتبال آزاد شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند. اعمال آنان می‌تواند خوانندگی، کمدی، شعبده بازی و … باشد. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد. داوران فعلی امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی هستند. کسانی که با رأی خود و رأی مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشانند.

کانال عصر جدید 99 درتلگرام :

ورود مستقیم به کانال عصر جدید

پیشنهاد ما :

پیج مهران مدیری

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *