خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » لینک کانال حاج منصور ارضی در تلگرام همراه بیوگرافی

لینک کانال حاج منصور ارضی در تلگرام همراه بیوگرافی

لینک کانال حاج منصور ارضی

امروز از وبسایت سوبانت با معرفی و لینک کانال حاج منصور ارضی در تلگرام به همراه بیو گرافی ایشان با شما خواهیم بود که میتوانید از ادامه ی مطلب و با کلیک بروی لینک زیر وارد کانال ایشان شوید .

شما با ورود به کانال حاج منصور ارضی میتوانید از آخرین مراسمات و همچنین تصاویر؛ فایل های صوتی و تصویری جلسات برگزار شده آگاه باشید.

تمامی فایل های صوتی جلسات هر هفته بعد از برگزاری مراسم در کانال قرار میگیرد که می توانید با عضویت در کانال آنها را دریافت کنید.

بیوگرافی حاج منصور ارضی :

حاج منصور ارضی از قدیمی ترین و فعال ترین مداحان اهل بیت از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در کشور است. وی متولد سال ۱۳۳۲ در شهر تهران بوده و شاگردان بسیار زیادی در زمینه مداحی و نوحه خوانی پرورش داده است.

تولد و شروع فعالیت‌های مذهبی

حاج منصور ارضی متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۲ در محله نازی آباد شهر تهران بوده و مداحی را تحت نظر عموی خویش حسن ارضی از سن پنج سالگی شروع کرده است. ارضی در همین سنین، در مجالسی که در جنوب شهر تهران برگزار می‌شد، همچون مراسم دعای کمیل در امام زاده قاسم (ع) و مراسمات مسجد مقدس جمکران و حرم شاه عبدالعظیم حسنی شرکت می‌کرد. نام اصلی او محمد ارضی است، اما به دلایلی مادربزرگ او در سنین کودکی نام منصور را بر وی گذاشت و خود او نیز به این نام بیشتر علاقه دارد.

مداحی پس از پیروزی انقلاب اسلامی

بیشترین معروفیت منصور ارضی مربوط به سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی است. بی شک او یکی از تاثیرگذارترین افراد در زمینه نوحه خوانی و مداحی برای اهل بیت و پا برجا ماندن این محافل پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. در این دوران او با برپایی مراسمات هدفمند در زمینه ارزش‌های اسلامی و انقلاب به ایجاد شور و انگیزه در میان مردم می‌پرداخت.

مراسمات و محافل حاج منصور ارضی

از جمله معروف‌ ترین محافل منصور ارضی برگزاری مرثیه خوانی در اواخر تابستان در حرم امام رضا علیه السلام است. همچنین از دیگر مراسمات وی می‌توان به برگزاری دعای کمیل در آرامگاه شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و نیز برگزاری زیارت عاشورا در “حسینیه صنف لباس فروشان تهران” در روز‌های سه شنبه اشاره کرد. از دهه ۸۰ تا کنون اجرای مراسمات هفتگی در “حسینیه چمنی” و “حسینیه بیت الزهرا” نیز از دیگر فعالیت‌های ثابت او محسوب می‌شود.

لینک کانال حاج منصور ارضی در تلگرام :

ورود مستقیم به کانال ایشان

 

میانگین امتیازات ۳ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *