خانه » معرفی پیج » پیج اصلی رونالدو در اینستاگرام + بیوگرافی

پیج اصلی رونالدو در اینستاگرام + بیوگرافی

با سلام امروز در سوبانت با معرفی پیج یکی از بهترین بازیکن های قرن و پیج اصلی رونالدو در اینستاگرام با شما خواهیم بود . در ابتدا به گزیده ای از بیوگرافی رونالدو میپردازیم سپس میتوانید از طریق لینک زیر جدیدترین پست ها وتصاویر رونالدو رو نبال کنید .

فقر گناه نیست

جورج هربرت از شاعر انگلیسی قرن هفدهم می گوید فقر گناه نیست. پسر قصه ما هم گناهی نداشت که با فقر به دنیا آمد حتی گناهی هم نداشته که به خاطر بیماری قلب تا خداحافظی از فوتبال پیشرفت. اما بی شک برای پسر بچه ای که با لباس های خواهرانش توپ درست می کرد و فوتبال بازی می کرد، ستاره نشدن یک گناه بود و او این گناه را مرتکب نشد.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو

متولد 5 فبریه سال 1985، در شهر فونچال ایالت مادیرا، پرتغال است. وی عضو تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال است. کریس رونالدو در سن 23 سالگی اولین توپ طلای خود را دریافت کرد و در سال های 2013 و 2014 دومین و سومین و در سال 2016 چهارمین توپ طلای خود را کسب کرد. رونالدو در سن 28 سالگی 400 گل خودش در رده ی حرفه ای را به ثمر رساند. رونالدو اولین پرتغالی است که چهار توپ طلا برده است و اولین بازیکنی است که 4 کفش طلا اروپا را در کارنامه دارد. در 100امین سالگرد فدراسیون فوتبال پرتغال ، رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال معرفی شد، همچنین رونالدو به همراه منچستریونایتد و رئال مادرید 16 جام کسب کرده است.

آغاز فوتبال رونالدو

رونالدو فوتبالش را از تیم آندورینا آغاز کرد. دو سال در آندورینا حضور داشت و بعد از آن به تیم ناسیونال منتقل شد و در سال 1997 به اسپورتینگ لیسبون پیوست. پس از درخشش خیره کننده در لیسبون توسط سر الکس فرگوسن  در سال 2003 با قراردادی به مبلغ 15 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد. . رونالدو پس از 6 سال افتخار آفرینی در لباس شیاطین سرخ در سال 2009 با انتقالی به مبلغ 94 میلیون یورو به رئال مادرید  رفت و تبدیل به گرانترین بازیکن جهان شد. در می 2012 رونالدو به رکورد گلزنی در مقابل تمام تیم های لالیگا در یک فصل دست یافت و در فصل بعد رکورد گلزنی در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا را با 17 گل بدست آورد.

کریستیانو رونالدو در سن 18 سالگی ، و در آگوست 2003 اولین بازی خود را برای تیم ملی فوتبال پرتغال انجام داد و حال از 100 بازی ملی فراتر رفته است، وی همچنین اولین پرتغالی است که به 50 گل ملی رسیده است و وی بهترین گلزن تاریخ پرتغال است.

پیج اصلی رونالدو در اینستاگرام :

منبع بیوگرافی : ورزش 11

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *