خانه » معرفی پیج » پیج اینستاگرام امیرحسین آرمان با بیو گرافی کامل

پیج اینستاگرام امیرحسین آرمان با بیو گرافی کامل

امروز در سوبانت با معرفی پیج اینستاگرام امیرحسین آرمان با گزیده ای از بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود پس با ما باشید همچنین میتوانید از دیگر پیج های بازیگران نیز دیدن کنید .

بیوگرافی کامل امیرحسین آرمان :

امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان سال ۱۳۶۱ میباشد. امیرحسین در شهر تهران به دنیا آمده است. امیر حسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون ایران میباشد. اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی و به کارگردانی حسن فتحی در سال ۸۳ بوده است. امیرحسین آرمان پس از این فیلم در چندین فیلم سینمایی را بازیگری پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از قبل به نمایش گذاشت. پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون نازنین، در امتداد شهر، شیفت شب، یک حبه قند و بسیاری فیلم های دیگر ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا  به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری از حسین سهیلی‌زاده شناخته تر شد.

 آیا امیرحسین آرمان ازدواج کرده است ؟

به نظرم ازدواج یک نقطه عطف در زندگی هر آدم میباشد. البته نگاه مردم نسبت به ازدواج متفاوت است. بعضی ها ازدواج را مثل بقیه کارهایی که در زندگی شان باید انجام بدهند، مثل درس خواندن، دانشگاه رفتن، سربازی رفتن و … می دانند و برایش سن و سال تعیین می کنند و مثلا می گویندالان وقتش است اما بعضی ها هم اعتقاد دارند که ازدواج باید برایشان پیش بیاید و سن و سال و زمان خیلی برای شان مطرح نمیباشد. من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده است. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برای تان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید چون وقت ازدواج تان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید. به نظرمن در بحث ازدواج اینکه فکر کنید (ممکن است دیر شود) هم نباید وجود داشته باشد. تنها باید عشق برای تان اتفاق لباید بیفتد.

خوانندگی امیر حسین آرمان و آهنگ های امیر حسین آرمان :

امیرحسین آرمان خوانندگی را به صورت حرفه‌ای از سال ۸۲ با ترانه به سوی تو شروع کرد و تا کنون شش ترانه را منتشر کرده‌. آرمان اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به اجرای زنده ترانه‌هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که اولین اجرای زنده امیرحسین در مسیر خوانندگی برایش محسوب می‌شود. آرمان همچنین قطعه ترفند تیتراژ برنامه فرمول یک)را با موسیقی امیرعلی بهادری و ترانه احمد امیرخلیلی برای برنامه علی ضیا خواند.امیرحسن ارمان در نوروز سال ۹۸ به همراه ژیلا صادقی مجری برنامه پل فروردین بوده.

آثار موسیقی امیرحسین آرمان :

به سوی تو

مثل یک خواب

آتش

هرشب

خواستنی

ترفند (تیتراژ برنامه ی فرمول یک)

تا تو نگام می‌کنی

فرقی نمیکنه

امیرحسین آرمان در سریال مانکن که اخیرا در شبکه های خانگی پخش شد ایفای نقش کرده است.

آثار و سوابق امیرحسین آرمان :

سینمایی
۱۳۹۶ دشمن زن
۱۳۹۵ نهنگ عنبر ۲
۱۳۹۴ آن ها
۱۳۹۳ خبر خاصی نیست
۱۳۹۳ داره صبح میشه
۱۳۹۳ شیفت شب
۱۳۹۲ نازنین
۱۳۹۱ بشارت به یک شهروند هزاره سوم
۱۳۹۱ ساکن خانه چوبی
۱۳۹۰ دوباره با هم
۱۳۸۹ من مادر هستم
۱۳۸۹ برف روی شیروانی داغ
۱۳۸۹ در امتداد شهر
۱۳۸۸ بیداری رؤیاها
۱۳۸۸ یه حبه قند
۱۳۸۷ امشب شب مهتابه
۱۳۸۶ صد سال به این سالها
۱۳۸۵ هدف اصلی
۱۳۸۳ ازدواج به سبک ایرانی

تلویزیون

۱۳۹۱–۱۳۹۲ کلاه پهلوی
۱۳۹۲ سرزمین کهن
۱۳۹۲ پیدا و پنهان
۱۳۹۲ زخم
۱۳۹۴ کیمیا
۱۳۹۵ پریا
۱۳۹۶ مرز خوشبختی
۱۳۹۷ مسابقه ۱۳ شمالی
۱۳۹۷ ممنوعه
۱۳۹۸ مانکن

لینک پیج اینستاگرام امیرحسین آرمان :

ورود مستقیم به پیج اینستاگرام

پیشنهادهای ما:

پیج مهناز افشار

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *