خانه » معرفی پیج » پیج اینستاگرام امیر جعفری بیوگرافی کامل

پیج اینستاگرام امیر جعفری بیوگرافی کامل

پیج اینستاگرام امیر جعفری
پیج اینستاگرام امیر جعفری

امروز در سوبانت با معرفی پیج اینستاگرام امیر جعفری با گزیده ای از بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود پس با ما باشید همچنین میتوانید از دیگر پیج های بازیگران نیز دیدن کنید .

بیوگرافی کامل امیر جعفری :

امیر جعفری متولد تهران در شهریور سال ۵۳ میباشد. امیر برعکس اکثر بازیگران دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه میباشد. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان گذراند. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر جایزه دریافت کردده است. امیر جعفری بازی در سینما را در سال ۸۰ شروع کرد و اولین باری امیر در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد و با بازی بعدی جعفری در قارچ سمی بود. بازی امیر جعفری در مجموعه بدون شرح در سال ۸۰ اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج امیر ریما رامین فر و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم سال ۸۳ با استقبال فراوان مخاطبین همراه بود. علیرضا جعفری برادرزادهٔمیباشد. بابک زنجانی دربارهٔ همکاری خود با امیر جعفری بیان کرده‌: امیر جعفری که هنرپیشه میباشد، ابراهیم شیبانی را به من معرفی کرد. من و امیر همکلاسی بودیم. چهار  سال در دوران دبستان در مدرسه‌ای در ایران زمین شهرک غرب و در مدرسه راهنمایی ایثار کنار هم می‌نشستیم. هنوز هم به صورت خانوادگی دوست هستیم با همدیگر رفت و آمد میکنیم. البته هیچ رابطه کاری با امیر ندارم و ایشان هم هیچ نفع مالی در دوستی با من نبرده‌.امیر جعفری به همراه همسرش ریما رامین فر از جمله هنرمندان ایرانی بود که با امضاء طوماری در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال  ۹۲ حمایت علنی کرد..در سال ۹۸، انتشار قطعه کلیپی از یکی از مصاحبه‌های وی با واکنش تند کاربران در فضای مجازی  همراه بود. در ویدیوی پخش شده جعفری در دفاع از دارایی خصوصی مسئولان سیاسی می‌گوید:چرا وقتی زحمت و بی‌خوابی کشیدن ماشین خوب سوار نشوند؟! وی در ادامه عنوان کرد که اگر خود نیز چنین اختیاراتی داشت باشد همین‌ رفتار را انجام میداد. امیر سپس ویدئویی منتشر کرد و بابت اظهاراتش از مردم معذرت خواهی کرد.

همسر امیر جعفری ریما رامین فر  :

همسر وی ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون است این دو یک فرزند به نام آیین دارند آیین جعفری ششم شهریور سال 86 و در شب نیمه شعبان به دنیا آمده است.

ورود به پیج ریما رامین فر

آثار و سوابق امیر جعفری :

سینمایی
۱۳۹۸ سگ بند
۱۳۹۷ من می ترسم
۱۳۹۷ زیرنظر

چهار انگشت

۱۳۹۷ قانون مورفی
۱۳۹۵ اکسیدان

ساعت ۵ عصر

آزاد به قید شرط

سوفی و دیوانه

۱۳۹۴ زاپاس
۱۳۹۲ بیگانه
۱۳۹۲ بلوک۹ خروجی۲
۱۳۹۱ قاعده تصادف
۱۳۹۰ جیب‌بر خیابان جنوبی
۱۳۸۸ نفوذی

کیفر

لج و لج‌بازی

۱۳۸۷ پستچی سه بار در نمی‌زند

کلانتری غیرانتفاعی

۱۳۸۶ بی‌پولی

تلویزیون

۱۳۹۷ ممنوعه
۱۳۹۵ شهرزاد
۱۳۹۴ تعبیر وارونه یک رؤیا
۱۳۹۲ پایتخت ۲
۱۳۹۰ چک برگشتی
۱۳۹۰ شیدایی
۱۳۸۹ توطئه فامیلی4
۱۳۸۹ زیر هشت
۱۳۸۸ چاردیواری
۱۳۸۶ میوهٔ ممنوعه
۱۳۸۴ برای آخرین بار
۱۳۸۳ کمربندها را ببندیم
۱۳۸۲ من یک مستاجرم
۱۳۸۰ بدون شرح

لینک پیج اینستاگرام امیر جعفری :

 

ورود مستقیم به پیج اینستاگرام

 

پیشنهادهای ما:

پیج رامبد جوان

پیج مهران مدیری

پیج محسن تنابنده

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *