خانه » معرفی پیج » پیج اینستاگرام بهرام افشاری ( پیج بهتاش فریبا )

پیج اینستاگرام بهرام افشاری ( پیج بهتاش فریبا )

ما میخواهیم که در سوبانت با معرفی پیج یکی از ستاره های سریال پایتخت یعنی پیج اینستاگرام بهرام افشاری  که معروف به  بهتاش فریبا می باشد در خدمت شما باشیم.

بیوگرافی بهتاش فریبا یا همان بهرام افشاری  :

بهرام افشاری متولد  ۶ خرداد ۱۳۶۶ در همدان به دنیا آمد. بهرام که مدت زیادی نیست پا به عرصه بازیگری گذاشته است و در حرفه های بازیگری و تئاتر تجربه دارد افشاری آغاز کار خود را در سال 1382 در همدان بوده است. بهرام افشاری  در سال 88 با مهاجرت کردن از شهر همدان به تهران پیشرفتش آغاز شد که در کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد. با شرکت در این کلاس ها به سطح حرفه ای رسید. در سال های اخیر در بازیگری بهرام افشاری نقش پر رنگ تری داشته است و در جشنواره های فجر حضور داشته است.

اندام و قد بهرام افشاری :

جسه این بازیگر قد بلند قیافه منحصر به فردی در بین بازیگران به او داده است. قد بهرام حدودا 2 متر می باشد بطور دقیق 198 سانتی متر اما افشاری در ابتدا کار بخاطر این ویژگی اش دچار عدم اتماد به نفس شده بود. از طرفی دیگران نیز بر این موضوع تاکید داشتن از جمله کارگردان سینما و تلویزیون منوچهر هادی که بعد ها نظرش تغییر پیدا کرد و در کار های جدیدش از بهرام افشاری با آغوش باز استقبال میکند. در حال حاضر بهرام قد بلندترین بازیگر ایرانی میباشد.

بهرام افشاری در پایتخت

بهرام افشاری یکی از دلایل معروف شدنش را میتوان بازی در سریال پایتخت دانست. او در کنار بازیگرانی همچون محسن تنابنده و ریما رامین فر  و بسیاری بازیگران قدیمی ایفای نقش کرده است. با سر زدن به پیج اینستاگرام بهرام افشاری میتوانید از عکس های او در کارهای مختلفش از جمله سریال پایتخت دیدن کنید.

لینک پیج اینستاگرام بهرام افشاری

ورود مستقیم به پیج

میانگین امتیازات ۳ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *