خانه » معرفی پیج » پیج اینستاگرام رامبد جوان اصلی همراه بیوگرافی

پیج اینستاگرام رامبد جوان اصلی همراه بیوگرافی

پیج اینستاگرام رامبد جوان
پیج اینستاگرام رامبد جوان

امروز در سوبانت با معرفی پیج رامبد جوان (اصلی ) در اینستاگرام با گزیده ای از بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود پس با ما باشید همچنین میتوانید از دیگر پیج های بازیگران دیدن کنید نیز دیدن کنید .

بیوگرافی کامل رامبد جوان :

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در شهر تهران با اصلیت آذربایجانی متولد شد . روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است . او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. رامبد در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.«فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه هفتاد  بدان مشهور شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد.

ازدواج اول

رامبد جوان در دهه 70 با ماندانا روحی که همچون او هنرمند بود ازدواج کردند.خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی رئیس جمهور وقت خوانده شد در هر حال تنها چند سال بعد زندگی زناشویی این دو به بن بست رسیده و از بکدیگر طلاق گرفتند

ازدواج دوم

رامبد جوان در 27 اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد.داستان آشنایی رامبد و سحر  نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد، دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و از آن طریق با خواستگاری جوان با وی ازدواج کرد اما این ازدواج هم در نهایت شش سال بعد در سال 1393 به جدایی ختم شد.

ازدواج سوم

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت زمان بسیاری طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان از ازدواج خود پرده برداری کنند.بر اساس اذعان دوستان  آنها در کشور یونان با یکدیگر به صورت رسمی در سال 95 ازدواج کردند این دو در برنامه خندوانه نیز با یکدیگر همکاری میکنند.

تعطیلی خندوانه بخاطر بچه دار شدن

حرفه ما طوری است که همه وقت‌ خود را می‌ گیرد اما الویت من خانواده‌ ام می باشد و تصمیم دارم خانواده‌ ام را گسترش دهم .هر کسی در زندگی‌ اش الویت دارد و من هم دوست دارم از این به بعد وقت بیشتری در کنار همسر و فرزندم داشته باشم پس به این علت خندوانه در فصل پنجم فعلا تا یکسال آینده تولید نخواهد شد

آثار و سوابق سینمایی رامبد جوان :

سینما
۱۳۹۷ طلا
۱۳۹۷ قانون مورفی
۱۳۹۵ نگار
۱۳۹۲ آزادی مشروط
۱۳۹۳ پریدن از ارتفاع کم
۱۳۹۱ نیکان و بچه غول
۱۳۹۰ آزمایشگاه
۱۳۸۹ دختر شاه پریون
۱۳۸۹ ورود آقایان ممنوع
۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا
۱۳۸۷ شبی در تهران
تلویزیون
۱۳۹۶–۱۳۹۳ خندوانه
۱۳۹۲ پژمان
۱۳۹۲ کلاه‌قرمزی ۹۲
۱۳۹۱ گپ
۱۳۹۰ ساختمان پزشکان
۱۳۸۹ توطئه فامیلی
۱۳۸۸ مسافران
۱۳۸۷ نشانی
۱۳۸۲–۱۳۸۱ باغ بلور

لینک پیج اینستاگرام رامبد جوان :

 

ورود  به پیج اینستاگرام رامبد جوان 

https://www.instagram.com/rambodjavan1

پیشنهاد ما :

پیج مهران مدیری

پیج ریحانه پارسا

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *