خانه » معرفی پیج » پیج اینستاگرام ریما رامین فر ( پیج هما سعادت )

پیج اینستاگرام ریما رامین فر ( پیج هما سعادت )

امروز در سوبانت با معرفی پیج اینستاگرام ریما رامین فر در اینستاگرام معروف به هما سعادت با گزیده ای از بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود پس با ما باشید همچنین میتوانید از دیگر پیج های بازیگران نیز دیدن کنید .

بیوگرافی کامل ریما رامین فر معروف به هما سعادت :

ریما رامین‌فر در تاریخ ۵ فروردین سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. ریما فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر است. رامین فر کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم  نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ وارد سینما شد. ریما رامین فر همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون است. از سال ۱۳۷۱ در رشته تئاتر وارد دانشگاه شد. اولین کار حرفه‌ای‌ ریما، نمایش شب به خیر مادر نوشته مارشا نورمن که به کارگردانی حامد محمدطاهر بود که در سال ۱۳۷۵ در تئاتر شهر به روی صحنه آمد. و از آن پس به بعد به صورت پیاپی در تئاتر نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی نمود. از جمله کارهایش از زمستان سال ۱۳۶۶ فیلم های رقص کاغذ پاره‌ها، پس تا فردا، دل سگ، یک دقیقه سکوت، همان همیشگی و زمزمه مردگان را بازی کرده است. رامین فر مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی خوانده است. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده صدا و سیما فعالیت کند.

سال ۱۳۶۷ دیپلم گرفت و  در رشته گرافیک قبول شد و سال بعد تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد.چهار سال در آلمان بود حتی وارد دانشگاه شد ولی بعدها به دلایلی برگشت. فقط ده روز داشت به امتحان آزمون دولتی دانشگاه آزاد که در رشته نمایش قبول شد. این انگیزه در ریما رامین فر به وجود آمد که نمایشنامه بنویسد. اولین نمایشنامه پس تا فردا بود که این نمایش در جشنواره تئاتر فجر  جایزه سوم نمایشنامه نویسی را گرفت. در این نمایشنامه خودش هم ایفای نقش کرد. در سال ۱۳۸۰ در یک دقیقه سکوت ایفای نقش نمود و جایزه دوم بازیگری جشنواره تئاتر فجر را دریافت نمود و در نمایش زمزمه مردگان هم جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر را کسب نمود. رامین فر در سریال بدون شرح نویسنده بود و در سریال من یک مستاجرم به بازیگری پرداخت . و از نمونه های بازیگری حرفه ای ریما رامین فر سریال پایتخت بود.

همسر ریما رامین فر امیر جعفری :

ریما رامین فر با امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده و یک فرزند به نام آیین دارد .امیر جعفری متولد10 شهریور 1353 در تهران متولد شد.

ورود به پیج امیر جعفری

آثار و سوابق ریما رامین فر :

سینمایی

چهل و هفت    (۱۳۹۶)

سوفی و دیوانه    (۱۳۹۵)

ابد و یک روز    (۱۳۹۴)

زاپاس    (۱۳۹۴)

فصل نرگس    (۱۳۹۴)

مرگ ماهی    (۱۳۹۳)

سیزده    (۱۳۹۱)

قصه‌ها    (۱۳۹۰)

یه حبه قند    (۱۳۸۹)

شیرین    (۱۳۸۷)

رفیق بد    (۱۳۸۶)

نان، عشق و موتور ۱۰۰۰    (۱۳۸۰)

تلویزیون

پایتخت ۶    (۱۳۹۹)

پایتخت ۵    ( ۱۳۹۷)

پایتخت ۴    ( ۱۳۹۴)

پایتخت ۳    ( ۱۳۹۳)

پایتخت ۲    (۱۳۹۲)

چک برگشتی    (۱۳۹۱)

پایتخت ۱     ( ۱۳۹۰)

من یک مستاجرم    ( ۱۳۸۲)

 

لینک پیج اینستاگرام ریما رامین فر :

ورود مستقیم به پیج اینستاگرام

https://www.instagram.com/rimaramifarofficial/

پیشنهادهای ما:

پیج رامبد جوان

پیج مهران مدیری

پیج محسن تنابنده

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *