خانه » معرفی پیج » پیج اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی اصل

پیج اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی اصل

امروز در سوبانت با معرفی پیج اینستاگرام سارا و نیکا با گزیده ای از بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود پس با ما باشید همچنین میتوانید از دیگر پیج های بازیگران نیز دیدن کنید .

پیج اینستاگرام سارا و نیکا
پیج اینستاگرام سارا و نیکا

بیوگرافی کامل سارا و نیکا فرقانی :

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد سال 1383 در تهران و ساکن سوئد میباشند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در  1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را بازی می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بوده است. آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد  که فیلمنامه نویس این سریال بود  برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه ها پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است اگر چه در سریال پایتخت دیالوگ های آنها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای آنها متن می نویسند. به طوری که در پایتخت3 اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از داستان را به خود اختصاص داد.

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت 5 بخش زیادتری از بار داستان به آنها اختصاص پیدا کرده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند. و این خود نویدی برای پر رنگ تر شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت 5 است.

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بوده است و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال بازی کردند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و پس از مدتی پس از فصل دو پایتخت از 1392 خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل هنوز این دو خواهر مجرد می باشند.

لینک پیج اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی :

ورود مستقیم به پیج اینستاگرام

میانگین امتیازات ۴ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *