خانه » معرفی پیج » پیج اینستاگرام شبنم مقدمی همراه بیوگرافی

پیج اینستاگرام شبنم مقدمی همراه بیوگرافی

امروز در سوبانت با معرفی پیج اینستاگرام شبنم مقدمی و با گزیده ای از بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود پس با ما باشید همچنین میتوانید از دیگر پیج های بازیگران نیز دیدن کنید .

بیوگرافی کامل شبنم مقدمی :

شبنم مقدمی نام کامل بازیگر و متولد سال ۱۳۵۱ در شهر تهران میباشد. شبنم دارای یک مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ میباشد. شبنم مقدمی فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامهٔ خانهٔ کاغذی به کارگردانی شهرام کرمی شروع و سابقهٔ اجرا در برنامه‌هایی چون هفت شنبه، خط خطیم، کبوتری ناگهان و هفت ترانه را داراست. مقدمی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود، کار بازیگری در سینما را با فیلم زخمی در سال ۱۳۷۷  کامران قدکچیان، آغاز کرد و تاکنون در فیلم‌های از صمیم قلب در سال ۱۳۷۹ به کار گردانی بهرام کاظمی ، فیلم به یاد ماندنی  به نام پدر محصول  ۱۳۸۴به کار گردانی ابراهیم حاتمی کیا، پاداش سکوت درسال ۱۳۸۵ به کار گردانی مازیار میری و فرزند خاک درسال ۱۳۸۵ به کار گردانی محمدعلی آهنگر و سینمایی تنهایی با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش‌آفرینی کرده‌ .شبنم مقدمی اولین سیمرغ بلورین خود را برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم امروز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر گرفت کسب این جایزه به حدی غافلگیرکننده بود که هرچند تنها سیمرغ کسب شده توسط فیلم امروز بود، حتی در پوسترهای فیلم هم لحاظ نشد اما مقدمی دو سال بعد توانست این موفقیت را با دریافت دومین سیمرغ بلورین خود از هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در همین عنوان، برای بازی در دو فیلم سینمایی زاپاس و نفس  دریافت کند شبنم،برای بازی در فیلم آبا جان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد همچنین در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم خجالت نکش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد اما در نهایت این عنوان بهسارا بهرامی بازیگر محبوب سینما رسید. همچنین وی در  بیست و یکمین جشن سینمای ایران نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم پر مخاطب شبی که ماه کامل شد را از آن خود کرد.

همسر شبنم مقدمی علیرضا آرا :

شبنم مقدمی در سال 1383 با علیرضا آرا ازدواج نموده است. علیرضا آرا بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون متولد سال 1354 در شهر تهران میباشد. میتوانید  در پیج اینستاگرام شبنم مقدمی از عکس هایشان دیدن کنید.

علیرضا محمدی ملقب به علیرضا آرا در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران را دارا میباشد که تجربه کارگردانی را نیز دارد.

پیج علیرضا اراد

شبنم مقدمی در سریال دوپینگ به همراه همسرش علیرضا آرا در نوروز 99 ایفای نقش کرده است.

آثار و سوابق شبنم مقدمی :

سینمایی
۱۳۹۸ زنبور کارگر
۱۳۹۷ شبی که ماه کامل شد
۱۳۹۷ زهرمار
۱۳۹۷ کلمبوس
۱۳۹۷ خداحافظ دختر شیرازی
۱۳۹۶ درساژ
۱۳۹۶ خجالت نکش
۱۳۹۵ آباجان
۱۳۹۵ اکسیدان
۱۳۹۵ شکلاتی
۱۳۹۴ ابد و یک روز
۱۳۹۴ زاپاس
1394 سایه
۱۳۹۴ نفس
۱۳۹۴ آنها
۱۳۹۲ امروز

تلویزیون

۱۳۹۹ دوپینگ
۱۳۹۶ عقیق
۱۳۹۵ چرخ فلک
۱۳۹۳ هفت سنگ
۱۳۹۳ مدینه
۱۳۹۱ بال‌های خیس
۱۳۹۰ سقوط یک فرشته
۱۳۹۰ بچه‌ها نگاه می‌کنند
۱۳۸۹ ستاره‌های سربی
۱۳۸۸ آشپزباشی
۱۳۸۷ پس از سال‌ها
۱۳۸۵ زیر تیغ
۱۳۸۴ راه شب

لینک پیج اینستاگرام شبنم مقدمی :

ورود مستقیم به پیج اینستاگرام

پیشنهادهای ما:

پیج مهناز افشار

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *