خانه » معرفی پیج » پیج اصلی ریحانه پارسا در اینستاگرام + بیوگرافی

پیج اصلی ریحانه پارسا در اینستاگرام + بیوگرافی

امروز در مجله سوبانت با معرفی پیج اصلی ریحانه پارسا در اینستاگرام همراه بیوگرافی کامل در خدمت شما هستیم که میتوانید از طریق لینک زیر مستقیم به پیج وارد شوید پس مارو دنبال کنید . ریحانه پارسا که متولد اسفند ماه سال 1377 بازیگر ایرانی خانم است و با بازی در سریال تلویزیونی پدر به شهرت رسید .

پیج اصلی ریحانه پارسا
پیج اصلی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در رشته تئاتر تحصیل کرده و دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره تهران است . همچنین در عکاسی نیز تخصص دارد که با کلیک روی لینک زیر میتوانید جدیدترین پست های منتشرشده ریحانه پارسا در پیج اصلی او را مشاهده کنید .

شروع فعالیت

ریحانه پارسا فعالیتش  را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان 250 نفر برای این نقش انتخاب شد. او در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: “خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد.

پدر و شغل

” پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: “پدر سکوی پرش من است.” وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. از ویژگی‌های اخلاقیش می‌توان به تنهایی و خونه نشینی اشاره کرد.

حواشی

بعد از پایان فصل اول سریال تلویزیونی «پدر»، ریحانه پارسا، عکس‌های مدلینگ او را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نشان داد که شخصیت لیلا در سریال پدر با «ٰریحانه پارسا» متفاوت است. سپس سازندگان سریال «پدر» در پستی کنایه آمیز، او را به حذف از فصل دوم این سریال تهدید کردند. همچنین تهیه کننده سریال نوشت: “فصل دوم این سریال هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها ندارد و تنها به شخصیت پدر و مادر تاکید دارد.” بعد از اقدام غیرحرفه‌ای تهیه کننده سریال «پدر»، سعید سهیلی و مهدی سلطانی از ریحانه پارسا دفاع کردند و او را به ادامه راه تشویق کردند. ریحانه پارسا نیز بعد از این صحبت‌ها ، ابتدا عکس‌های مدلینگش را از اینستاگرام حذف کرد و بعد از مدتی، صفحه اینستاگرامش را پاک کرد تا از این حواشی دور شود.

او در مصاحبه‌ای درباره حواشی پیش آمده گفت: “من به دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به جای من حرف بزند. خیلی‌ها منتظر این اتفاقات بودند تا ثابت کنند که جایگاه من اشتباه بوده، با این حال برای من تجربه خوبی شد و تلنگری بود که حواسم را بیشتر جمع کنم .

علایق ریحانه پارسا :

به جز بازیگری در رشته ی عکاسی هم فعالیت می کند.

به خواندن کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه، علاقه ی زیادی دارد.

خودش می گوید که فرد بلند پروازی است و پدرش را عامل موفقیت خود در بازیگری می داند.

پس از بازی در سریال موفق پدر، پیشنهاد های زیادی برای بازیگری دریافت کرده است اما خودش می گوید که دوست دارد، بازی در سینما و تئاتر را تجربه کند.

پیج اصلی ریحانه پارسا در اینستاگرام :

ورود به پیج ریحانه پارسا در اینستاگرام + کلیک کنید

پیشنهاد ما :

معرفی دیگر صفحات افراد

 

منبع بیوگرافی : سلام سینما

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *