خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » پیج محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام با بیوگرافی کامل

پیج محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام با بیوگرافی کامل

امروز در سوبانت با معرفی پیج محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام با گزیده ای از بیوگرافی ایشان با شما خواهیم بود پس با ما باشید همچنین میتوانید از دیگر پیج های بازیگران دیدن کنید نیز دیدن کنید .

یکی از خوانندگان پرطرفدار سبک پاپ در بین جوانان ایرانی طی چند ساله اخیر، محسن ابراهیم زاده است. این خواننده جوان متولد ۱۷ شهریور ماه از سال ۱۳۶۶ در شهر تربت حیدریه است. محسن ابراهیم زاده خواننده، آهنگساز و ترانه سرا است و از سال ۱۳۸۹ تا کنون به فعالیت های هنری مشغول بوده است. سبک هنری این خواننده، سبک پاپ است.

بیوگرافی کامل محسن ابراهیم زاده :

محسن ابراهیم زاده اهل شهر تربت حیدریه است و مدتی در شهر کرج سکونت داشته است، اما الان در قلعه حسن خان (شهر قدس) ساکن است. شاید برای شما هم جالب باشد که نخستین بار بطور جدی صدای محسن ابراهیم زاده در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران پخش شده است.

ابراهیم زاده در سال ۹۶ برای برنامه مهتاب از شبکه تهران تیتراژ ویدیویی اجرا کرد که همین ویدئو هم باعث محبوبیت زیاد او شد و باعث شهرت برای ابراهیم زاده هم شد. نام این آهنگ که برای او خوش یمن بود، سال نو است.

آیا محسن ابراهیم زاده متاهل است؟

خیلی ها به جواب این سوال علاقه دارند که آیا این خواننده مجرد است یا متاهل؟ در این مورد در این مقاله از پارسی نو باید بدانید که محسن ابراهیم زاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

محسن ابراهیم زاده چگونه شروع کرد

ابراهیم زاده از سن ۱۴ سالگی قرائت قرآن را آغاز کرد و به مرور صدای او به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا در نهایت در سال ۱۳۸۸ موفق شد دوره های آموزش موسیقی را پیش استاد نیکنام بگذراند و در همان سال هم نخستین ملودی اش را با نام «هنوزم وقتی میخندی» با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و آن را منتشر کرد.

منبع :پارسینو

پیج محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام :

ورود به اینستاگرام محسن ابراهیم زاده

پیشنهاد ما :

پیج مهران مدیری

پیج ریحانه پارسا

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *