خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » کانال حمید هیراد در تلگرام همراه بیوگرافی

کانال حمید هیراد در تلگرام همراه بیوگرافی

با معرفی کانال حمید هیراد خواننده معروف پاپ ایران در پیام رسان تلگرام از سایت سوبانت همراه با گزیده ای از بیوگرافی حمید با شما خواهیم بود .

چرا عضویت در کانال حمید هیراد

با کلیک بروی لینک پایین این مطلب و ورود مستقیم به کانال حمید هیراد آخرین اخبار و آهنگ ها یا برنامه ها و کنسرت ها رو دریافت کنید . جدیدترین آهنگ ها رو با عضویت در کانال دریافت کنید .

گزیده ای از بیوگرافی

حمید حسین‌زاده، نام هنری حمید هیراد است که متولد یک بهمن سال 1370 در چابکسر است که در دامه به بیوگرافی میپردازیم .

حمید هیراد از همان ۶ سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در 15 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه‌ سرایی آشنایی پیداکرد .و پس از آن سبک موسیقی سنتی را بر گزید . البته به گفتهٔ حمید ، از همان دوران کودکی شیفتهٔ موسیقی سنتی بوده‌ است .

اولین کار رسمی

او به واسطه برخی از آشنایان یکی از آثار سنتی زیبای خود را به مدیرعامل شرکت «آوازی نو» ارسال و پس از پذیرفته شدن، همکاری‌اش را با این شرکت آغاز کرد .

پس از یک سال در اوا خر سال نود و پنج کار موسیقی را رسماً آغاز کرد. البته او پس از قرارداد با آوازی نو، حدود یک سال فعالیت زیادی نداشت و به گفتهٔ خود او به بررسی آثار پاپ روز و سبک‌های مختلف موسیقی می‌پرداخت .

اولین آهنگ معروف :

اولین آهنگ هیراد با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند سال 95 با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت 96 آهنگ معروفی از وی و مستقل با نام «مستم کن» روانهٔ بازار شد. در تیرماه ۱۳۹۶ آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و آغازی بر شروع محبوبیت او بود .

برخی از آهنگ های معروف

مستم کن , فراموش کن , دلارام , شب که شد, شوخیه مگه , نیمه جانم , انفردای , هلهله , خاتون , کدئین ,دیر کردی , آو , آخر نماندی و ..

لینک ورود مستقیم به کانال :

ورود به کانال تلگرام آهنگ های حمید هیراد

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *