خانه » لینک بهترین کانال های تلگرام » کانال مهراد جم در تلگرام + بیوگرافی

کانال مهراد جم در تلگرام + بیوگرافی

 

در سوبانت به معرفی کانال مهراد جم در پیامرسان محبوب تلگرام میپردازیم همچنین بیوگرافی کامل مهراد جم را نیز شرح میدهیم پس مارا دنبال کنید با یکی دیگه از کانال های خواننده ها .

مهراد جم نام هنری خواننده معروف پاپ ایرانی و دارای نام اصلی محسن سعیدی کیا می باشد که در ادامه به معرفی تلگرام و مختصری از بیوگرافی مهراد می پردازیم .

لینک کانال مهراد جم در تلگرام

با وارد شدن و کلیک بر روی لینک کانال مهراد جم در پیامرسان محبوب تلگرام از آخرین برنامه ها یا کنسرت ها مطلع شوید همچنین آخرین و تازه ترین آهنگ ها رو از کانال دریافت کنید . فقط کافیست رو لینک پایین همین مطلب کلیک کنید .

شروع بیوگرافی مهراد

خب حالا میپردازیم به بیوگرافی مهراد جم در شهر آبادان متولد تاریخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶  است. این خواننده جوان در حال حاضر ساکن شهر تهران است.

و در تهران به فعالیت خود ادامه میدهد .

وضعیت تاهل :

خیلی ها دنبال این هستن که آیا مهراد جم متاهل است در جواب باید بگوییم که مهراد جم مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

شروع فعالیت هنری :

کانال مهراد جم-شاخص

از اولین فعالیت هنری رسمی مهراد جم میتوان به ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ اشاره کرد.

سپس آهنگ «شمال»که نخستین آهنگ مهراد جم به شمار می رود نیز که در اردیبهشت ۹۸ منتشر شد و قطعه بعدی این خواننده جوان هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین آهنگ او .

به همین ترتیب آوازه ی مهراد پیچید و بر محبوبیت او روز به روز افزوده شد .

بازیگری محسن سعیدی کیا

محسن سعیدی کیا یا همان مهراد جم در دوران نوجوانی اش در سریال تلوزیونی آبادان بنام چای شیرین بازی کرده است.

اگر دقت کرده باشید مهراد جم در همه موزریک کاور ها و ویدیو اش صورت خود را می پوشاند و به این علت هم لقب مهراد هیدن mehrad hidden را به خود داده است. منظور مهراد پنهان است!

خلاصه این که او با تیپ و استایل جدید که خودش و طرفدارانش آن را تیپ غربی می دانند، در میان جوانان کشورمان دارای محبوبیت زیادی شده است

منبع بیوگرافی : پارسینو

لینک ورود به کانال تلگرام :

ورود مستقیم به کانال تلگرام

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *